۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1397/06/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_1135.JPG
تشكيل، انتخاب اعضا و رئيس خانه مشاركت شهرستان بن
وب دا؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بن از تشكيل ، انتخاب اعضا و رئيس خانه مشاركت شهرستان خبر داد.
به گزارش وب دا به نقل از روابط عمومي شبكه؛ اسماعيل فتاحپور افزود: ضمن تشكيل جلسه با حضور نمايندگان تشكلهاي مردمي و سازمانهاي موجود در سطح شهرستان، رئيس خانه مشاركت استان و كارشناسان مسئول پيگيري كانونهاي سلامت محله، در محل سالن جلسات شبكه، اعضا در خصوص شرح وظايف و اختياراتشان توجيه شدند.
به گفته وي، همچنين در اين جلسه در خصوص لزوم مشاركت ساير نهادها، سازمان هاي دولتي و مردم نهاد و نقش سازنده آنها در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه مطالبي بيان و اهداف و تركيب خانه مشاركت و سازو كار انتخاب اعضا و رئيس خانه مشاركت شهرستان توسط رئيس خانه مشاركت استان بيان شد.
فتاحپور گفت: در ادامه پس از ثبت نام و اعلام آمادگي هشت نفر از نمايندگان تشكلهاي حاضر در جلسه براي شركت در انتخاب اعضا و رئيس خانه مشاركت، هركدام براي دقايقي، به معرفي خود و سوابق شغلي و فعاليتهاي اجتماعيشان پرداختند.
وي اظهار داشت: پس از پايان راي گيري آقايان حجت الله قاعدي با 17 راي، سيد يحيي كاظمي با 13 راي و رضا سليمي با 12 راي و زهرا نادري با 11 راي و محمد جمال الدين سوراني با 9راي به عنوان اعضا و حجت الله قاعدي به عنوان رئيس خانه مشاركت انتخاب شدند.
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بن گفت: در پايان به مجدداً جلسه اي اختصاصي با حضور اعضاي منتخب، رئيس خانه مشاركت استان و كارشناسان شبكه بهداشت برگزار و وظايف، اختيارات و انتظارات و همچنين روند تشكيل جلسات براي اعضا تشريح گرديد.
تعداد بازدید: 108
Powered by DorsaPortal