۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
1397/10/25 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-14_10-10-59.jpg
كسب رتبه برتر پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد براي پانزدهمين سال پياپي
وبدا؛ معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري از كسب رتبه نخست پژوهشي اين دانشگاه در بين دانشگاه هاي همتراز براي پانزدهمين سال متوالي خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر سيد كمال صولتي افزود: در بين 24 دانشگاه در تيپ سه اين دانشگاه در محور توليد علم و ساختار با كسب 1605 امتياز رتبه  نخست و در بين 64 دانشگاه علوم پزشكي كشور موفق به كسب رتبه چهاردهم گرديده است.
دكتر صولتي اظهار داشت: همچنين ارزيابي ها نشان مي دهد دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در بين 24 دانشگاه تيپ دو،  رتبه پنجم را كسب كرده است .
به گفته وي، در همين راستا ضمن دعوت از سرپرست و معاونت تحقيقات و فناوري دانشگاه براي حضور در بيست و چهارمين جشنواره تحقيقاتي علوم پزشكي رازي در بيست و چهارمين روز از ديماه 97  در تهران، با اهداي لوح و تنديس جشنواره به دستان  دكتر جهانگيري معاون اول رياست جمهوري، دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رياست جمهور و سرپرست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي دكتر نمكي،  از دكتر مجيد شيراني تقدير بعمل آمد.
وي خاطر نشان كرد: در مرحله ثبت نام بيست و چهارمين جشنواره  تحقيقات علوم پزشكي رازي،   300 نفر شركت كننده داشتند كه در سه گروه علوم باليني و سلامت، علوم پايه پزشكي و ابداعات، اختراعات و فناوري شركت نموده اند كه با توجه به داوري هاي صورت گرفته در مراحل مختلف، در نهايت از 11 برگزيده حقيقي و 18 برگزيده حقوقي تقدير بعمل آمد.
معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، ضمن ابراز خرسندي از موفقيت كسب شده و تقدير از زحمات تمامي دست اندركاران و همكاراني كه در كسب اين موفقيت دخيل بوده اند افزود: اميد است با ادامه اين روند همچنان دانشگاه در تمامي عرصه ها بويژه دستاوردهاي پژوهشي خوش بدرخشد.
تعداد بازدید: 404
Powered by DorsaPortal