۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1397/10/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/23218.JPG
برگزاري جلسه هم انديشي و پرسش و پاسخ با حضور رئيس مركز بهداشت استان و مردم بخش گندمان و بلداجي
وبدا؛ جلسه هم انديشي و پرسش و پاسخ مديران كل و مسئولين ادارات با مردم شريف و بزرگوار بخش گندمان و بلداجي به دعوت نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار شهرستان تشكيل شد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجن؛ در شهر گندمان پس از صحبتهايي كه اعضاي شوراي شهر، امام جمعه و تني چند از شهروندان مطرح كردند اشاره اي نيز به ساختمان و فضاي فيزيكي مركز خدمات جانع سلامت گندمان مبني بر قديمي بودن آن مطرح گرديد.
رئيس مركز بهداشت استان در پاسخ به اين سخنان اظهار داشت: با توجه به كمك و مساعدت 2 ميليارد ريالي دكتر ربيعي نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي،  يك دستگاه اتوآنالايزر خريداري شده و در هفته آينده نيز به مركز تحويل داده مي شود تا اكثرآزمايشات اوليه و تشخيص پزشكي در گندمان صورت گرفته و مردم مجبور نباشند براي انجام يك آزمايش كوچك به بروجن يا ديگر نقاط مراجعه نمايند.
سيد راشد جزايري همچنين در مورد كمك و مساعدت 4 ميليارد ريالي كه نماينده شهرستان، قول مساعد داده بودند اظهار داشت: عليرغم پيگيريهاي صورت گرفته توسط مسئولين استاني و شهرستاني متاسفانه هنوز اعتبارات تخصيص داده نشده است.
رئيس مركز بهداشت استان در اين جلسه تصريح كرد: در صورت جذب كمك و مساعدت خيرين به ميزان40 درصد از هزينه هاي مورد نياز، احداث مركز جديد ، دانشگاه نسبت به انجام اقدامات قانوني و تخصيص 60 درصد الباقي و شروع عمليات ساخت و ساز آمادگي لازم را دارد.
بر اساس اين گزارش، جلسه مشابهي نيز در شهر بلداجي تشكيل شده بود كه در حوزه سلامت اعضاي شوراي شهر، فرماندار و ديگر مسئولين از ساخت و تكميل مركز خدمات جامع سلامت در كمترين زمان ممكن تقدير و تشكر نموده و اظهار داشتند: در صورت امكان نسبت به تهيه و تحويل تجهيزات جديد نيز كمك و همراهي لازم را داشته باشند.
سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي و رئيس مركز بهداشت استان نيز قول مساعد داد: با توجه به اينكه مركز شبانه روزي بلداجي بعنوان يكي از مراكز شلوغ و حساس استان بوده كه همه ساله خدمات قابل توجهي علاوه بر شهروندان و ساكنين منطقه و روستاهاي اطراف به ميهمانان و مسافرين و گردشگران كه از نقاط مختلف كشور بدليل وجود امامزاده حمزه علي و تالاب بين المللي چغاخور به اين شهر مسافرت مي كنند ارائه مي نمايد، كه در صورت تأمين اعتبار و تخصيص بودجه مورد نياز قبل از افتتاح و بهره برداري از مركز جديد حتماً كليه تجهيزات و ملزومات اداري خريداري و تحويل گردد تا مردم شريف و بزرگوار شهر بلداجي و منطقه چغاخور نيز از خدمات مطلوب تر در فضايي بهتر بهره مند شوند.
تعداد بازدید: 184
Powered by DorsaPortal