۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1397/10/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-20_18-40-24.jpg
برنامه جامع سلامت استان چهارمحال و بختياري در افق 1404 رونمايي شد
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري از رونمايي برنامه جامع سلامت اين استان در افق 1404 خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: اين سند پس از دو سال تلاش بي وقفه دانشگاه علوم پزشكي و مشاركت ساير دستگاه هاي اجرايي استان تدوين و در سي امين روز از ديماه 97 در شصت و ششمين كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان با حضور معاون سياسي و امنيتي استاندار رونمايي شد.
به گفته وي، در اين برنامه 37 پروژه با مشاركت 26 دستگاه اجرايي در سالهاي 97  تا 1404  در راستاي تامين، حفظ و ارتقاء سلامت جمعيت استان با جلب همكاري هاي درون و بين بخشي و مشاركت مردم به اجرا گذاشته مي شود.
دكتر شيراني اظهار داشت: اين مستند با هدف فراهم نمودن ميثاق نامه استاني و جلب همكاري هاي بين بخشي و مشاركت مردم و با هدف نظام نامه ي استاني مديريت سلامت همه جانبه با همكاري حداكثري دستگاه هاي اجرايي از طريق پيام گزاران و مشاوران سلامت و نهاد هاي غير دولتي (خانه مشاركت مردم و سلامت) و ارزيابي جامعه تنظيم شده است.
به گفته وي، اين مستند شامل اهداف راهبردي 1404 و پروژه هاي سلامت محور دستگاه هاي اجرايي براي ارتقاي سلامت، در 4 جلسه ي كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان بررسي ، مصوب و به شوراي برنامه ريزي و توسعه استان ارجاع و در آن شورا به تصويب نهايي رسيد.
دكتر شيراني اضافه كرد: در مجموع اين برنامه حدود دو سال و 8 ماه كار فشرده و 120 جلسه و كارگروه هاي متعدد درون و برون بخشي و در مجموع 6هزار و 120 نفر ساعت صرف شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان چهارمحال و بختياري در پايان اظهار اميدواري كرد: اين برنامه مورد رصد، پايش و ارزشيابي جدي قرار گرفته و در جهت ارتقاي سلامت شهروندان و همكاري بين بخشي گام هاي مفيدي برداشته شود.
تعداد بازدید: 252
Powered by DorsaPortal