۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1397/11/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/thum-ea544606924ccd9c222c-230_256086ccccccccccccccc.png
تشكيل جلسه هماهنگي برگزاري گردهمايي مبارزه با سرطان
وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري از تشكيل جلسه هماهنگي برگزاري گردهمايي مبارزه با سرطان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سيد راشد جزايري افزود: اين جلسه در دومين روز از بهمن97 با حضور مديران ارشد دستگاه هاي متولي سلامت و كارشناسان مربوطه در سالن جلسات مركز بهداشت استان تشكيل شد.
وي با اعلام اين خبر تصريح كرد: كنترل سرطان به عنوان يكي از مسايل محوري و مشكلات اصلي سلامت در تمام دنيا و يكي از سه اولويت اصلي در ايران مورد توجه متوليان حوزه سلامت قرار گرفته است.
جزايري ضمن تاكيد بر ضرورت ايجاد مشاركت عمومي و عزم ملي براي كنترل سرطان و افزايش سطح آگاهي نسبت به عوامل موثر در بروز ايجاد سرطان افزود: به همين مناسبت جلسه هماهنگي و اجرايي برگزاري پنجمين پويش ملي سرطان با شعار " سرطان قايل پيشگيري و درمان است با خودمراقبتي و اميد "، بمنظور توسعه مشاركت سياستگزاران، ذينفعان و اطلاع رساني برگزار شد.
وي در ادامه اظهار اميدواري كرد: برگزاري اين پويش، فرصتي براي تغيير نگاه به بيماري مهلك و كشنده سرطان باشد و در كنار رويكردهاي علمي و پژوهشي نگاه تازه اي مبتني بر اميد در بهبود بيماران سرطاني ايجاد كند.
تعداد بازدید: 74
Powered by DorsaPortal