۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1397/12/27 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/201730412259kohrang.jpg
تشكيل جلسه تشريح برنامه سلامت نوروزي در بييمارستان امام سجاد(ع)
وبدا؛ مدير بيمارستان امام سجاد(ع) كوهرنگ ، از تشكيل جلسه تشريح طرح سلامت نوروزي و وظايف حوزه درمان در دفتر مديريت بيمارستان با حضور پرسنل و مسئولين بخش ها خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي بيمارستان؛ فرهاد نجفي بابادي افزود: در ابتدا ضمن خير مقدم به حاضرين و تبريك پيشاپيش نوروز سال 98 ، وظايف بيمارستان در ارائه خدمات درماني به مهمانان و گردشگران شهرستان تشريح شد.
وي با بيان اينكه بارش رحمت الهي به شكل برف در روز هاي آغازين سال 98 ادامه پيدا خواهد كرد و اين موضوع باعث فعاليت پيست اسكي و پيست هاي تيوپ سواري خواهد شد افزود: مطمئنأ حضور مشتاقان زيادي را در شهرستان كوهرنگ شاهد خواهيم بود.
وي تصريح كرد: فعاليت پيست در كنار لغزنده بودن جاده هاي كوهستاني منطقه و نيز ازدحام و ترافيك خودروها در جاده هاي شهرستان باعث مي شود بيماران ترومايي بالاترين ميزان مراجعه به بيمارستان را به خود اختصاص دهد.
مدير بيمارستان امام سجاد (ع) كوهرنگ گفت: همچنين با اشاره به حضور جمعيت زيادي از مهمانان نوروزي در اماكن عمومي و نيز در پيش بودن چهار شنبه آخر سال ( چهارشنبه سوري ) به پزشكان و پرستاران ياد آوري كرد، آمادگي پذيرش و درمان بيماران با مشكلات گوارشي ناشي از مصرف آب و غذا و نيز بيماري هاي تنفسي و حوادث چهار شنبه سوري حتي گاز گرفتگي و سرمازدگي و سقوط در آب را داشته باشند.
وي اطمينان خاطر داد كه بيمارستان پيش بيني لازم در خصوص ذخيره كافي دارو و تجهيزات مصرفي را انديشيده و از آمادگي كامل بخش هاي بيمارستان در ارائه خدمات 24 ساعته به مراجعين خبر داد.
نجفي ضمن يادآوري، وظايف ذاتي كادر درمان در ارائه خدمات با كيفيت به گيرندگان خدمت و رعايت پروتكل هاي درماني و ارجاعي ضمن تشكر از زحمات مسئولانه و دلسوزانه پزشكان و پرستاران و ماما و كارشناسان راديولوژي و آزمايشگاه و نيروهاي خدمات، حراست و اداري از آنان خواست تا با بازرسان كه بر حسب وظيفه عملكرد تمام بيمارستان ها را در ايام تعطيلات در قالب طرح سفرهاي نوروزي مورد پايش قرار مي دهند ، همكاري لازم را داشته باشند.
تعداد بازدید: 48
Powered by DorsaPortal