۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1397/12/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-03-20_21-22-33.jpg
تبريك سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداتشي و درماني چهارمحال و بختياري فرا رسيدن، ولادت باسعادت يگانه مولود كعبه مولي‌الموحدين اميرالمومنين علي عليه‌السلام را بر شيعيان و دوستداران اهل‌البيت را تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني فرا رسيدن 13 رجب سرآغاز طلوع خورشيد زندگي مولود كعبه ، امام علي(ع) و روز پدر را به عموم آزاد مردان جهان، مردم متدين استان چهارمحال و بختياري و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشكي تبريك و تهنيت عرض نمود.
وي، سالروز ولادت امير مومنان حضرت علي(ع)، اسوه خردورزان، حامي ستمديدگان و محرومان و پدر يتيمان و سرچشمه عدالت، حقيقت و امامت و نامگذاري اين روز بعنوان روز پدر و تجليل از مقام و منزلت پدران بزرگوار را تبريك گفت و افزود: اميد است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامي با سرلوحه قرار دادن منش و سيرت زندگاني حضرت علي(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مديريت داهيانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در تمامي مراحل و ابعاد زندگي و در خدمتگزاري به محرومان و مستضعفان موفق و مؤيد باشند.
دكتر شيراني در ادامه،‌ از خداوند بزرگ صحت و عافيت دنيا و آخرت را براي پدران در قيد حيات و آمرزش و مغفرت واسعه الهي براي پدران از دنيا رفته بويژه شهداي والا مقام انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي را مسئلت نمود.
تعداد بازدید: 112
Powered by DorsaPortal