۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1398/03/28 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCCC.jpg
برنامه عملياتي سال 1398 ابلاغ شد
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري از ابلاغ برنامه عملياتي سال 98 خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني ضمن قدرداني از زحمات معاونين، مديران و كارشناسان مربوطه در فرايند اجراء برنامه عملياتي در سال گذشته، ‌نسبت به ابلاغ نامه سرپرست معاونت برنامه ريزي راهبردي و هماهنگي وزارت متبوع در خصوص برنامه عملياتي و « نسخه الكترونيكي و فايل اكسل برنامه عملياتي سال 1398 » جهت اجرا در چارچوب « شيوه نامه و پايش برنامه عملياتي » اقدام نمود.
وي در ادامه اظهار داشت: برنامه عملياتي مشترك سال 1398 همچون سال هاي گذشته به طور مستمر با دو رويكرد « خود اظهاري » و « ارزيابي انطباق » مورد پايش قرار گرفته و گزارش پيشرفت آن هر سه ماه يكبار در جلسات هيأت امناي دانشگاه ها ارائه خواهد شد.
به گفته وي، برنامه عملياتي مشترك سال 1398 توسط دبيرخانه برنامه عملياتي ( مستقر در دفتر برنامه ريزي راهبردي و آينده نگاري ستاد وزارتخانه ) در سامانه پايش برنامه عملياتي ( به نشاني hop.behdasht.gov.ir ) بارگذاري مي شود و زمان بارگذاري متعاقباً اعلام مي گردد.
وي خاطر نشان كرد: گرچه همه فعاليتها تاريخ پايان مشخصي دارند ، اما برخي از فعاليت ها بيشتر به زمان حساس هستند و ضرب الاجل هاي جدي تري دارند ، از اين رو امسال فعاليتهايي با عنوان فعاليتهاي با تاريخ پايان طلايي در شيوه نامه سال 1398 گنجانده شده و در برنامه عملياتي مشترك دانشگاه آورده شده است . لذا بارگذاري مستندات و خود اظهاري اين فعاليتها صرفاً در مدت زمان مقرر امكان پذير است .
وي با تاكيد بر اينكه، اثربخشي برنامه عملياتي مستلزم اجرا و پايش مستمر آن به ويژه با حمايت و نظارت مديران معاونت ها و مسئولين تمامي واحدها مي باشد اظهار داشت: مقتضي است گزارش پيشرفت برنامه عملياتي در كارگروه توسعه مديريت كه به صورت فصلي برگزار مي گردد توسط كليه معاونتها ارائه شود.
تعداد بازدید: 220
Powered by DorsaPortal