۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
1398/11/23 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/shahr kord banoCCCCCCCCCCCC.jpg
كارگاه آموزشي "ارتقاء سلامت روان بانوان" در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد
وبدا؛ مشاور رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در امور بانوان و خانواده از برگزاري كارگاه آموزشي ارتقاء سلامت روان بانوان در اين دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر پروانه فتاحي افزود: اين كارگاه آموزشي با حضور بانوان شاغل در واحدهاي تابعه و با حضور دكتر شهرياري از روانپزشكان مجرب استان در نوزدهمين روز از بهمن ماه 98 در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
وي تصريح كرد: اين كارگاه آموزشي بمناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجر و ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن و با هدف آشنايي بيشتر با مشكلات روانپزشكي و روانشناسي در بانوان، تاكيد بر نقش اين عزيزان بعنوان يك مادر ، همسر و دختر در خانواده برگزار شد.
دكتر فتاحي، بررسي و ارائه مباحثي پيرامون جنس، جنسيت و تفاوت هاي عاطفي و فيزيولژيكي در بين زنان و مردان، شناخت و كاهش استرس هاي محيط كاري و خانوادگي، معرفي انواع افسردگي ها و تشريح نقش يك زن در محيط خانواده را از ديگر اهداف برگزاري كارگاه آموزشي ارتقاء سلامت روان بانوان برشمرد.
وي گفت: در پايان نيز ضمن تاكيد بر لزوم اينكه خانم ها بايد فرصتي را براي پرداختن به امور مورد علاقه خودشان اختصاص بدهند و به نيازهاي روحي و جسمي خود توجه نمايند به سوالات مطرح شده در خصوص موضوعات مطرح شده، پاسخ داده شد.
مشاور رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در امور بانوان و خانواده خاطر نشان كرد: در سال جاري كارگاه هاي آموزشي با موضوعات مختلف و مورد تقاضا از سوي بانوان برگزار شده است كه "معيارهاي خانواده موفق" ، "فعاليت جسماني"، "سبك زندگي اسلامي"، "استفاده بهينه از فضاي مجازي" از جمله اين كارگاه ها مي باشد.
تعداد بازدید: 164
Powered by DorsaPortal