۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
1398/11/27 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/ko67.jpg
شصت و هفتمين كميته فني و قانوني صدور و تمديد پروانه هاي بهداشتي برگزار شد
وبدا؛ سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، از برگزاري شصت و هفتمين كميته فني و قانوني بررسي صدور و تمديد پروانه هاي بهداشتي كارخانجات توليد مواد غذايي و آرايشي- بهداشتي در معاونت غذا و دارو خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومي معاونت؛ دكتر رضا محمدي با اعلام اين خبر افزود: از جمله مهمترين رسالت هاي معاونت غذا و دارو نظارت بر فرايند توليد فراورده هاي سلامت محور در واحدهاي توليدي اعم از كارخانجات و كارگاهها است لذا در جهت رسيدن به اين هدف، نهايت مقررات و قوانين مربوط به صدور پروانه ها و شناسه هاي نظارت اعمال خواهد شد.
وي تصريح كرد: در كميته هايي كه به همين منظور تشكيل مي گردد ضمن بررسي مدارك و مستندات مربوط به بازديدهاي انجام گرفته از واحد هاي توليدي و همچنين نتايج آزمايشات انجام شده بر روي محصولات اين واحدها، با حضور اعضاي محترم هيات علمي و كارشناسان مربوطه در خصوص اعطاي پروانه و يا شناسه نظارت و يا صدور و تمديد پروانه مسئولين فني واحدهاي توليدي تصميم گيري مي شود.
به گفته وي، در كميته شصت و هفتم، تعداد 85 تقاضا مربوط به واحد هاي توليدي مختلف مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت و با در خواستهايي كه با قوانين و مقررات مربوطه انطباق داشتند موافقت گرديد.
تعداد بازدید: 62
Powered by DorsaPortal