۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/12/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-02-21_13-53-47.jpg
تشكيل جلسه قرارگاه كرونا ويروس با حضور وزير بهداشت و روساي دانشگاه علوم پزشكي از طريق ويديو كنفرانس
وبدا؛ رياست دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري از تشكيل جلسه قرارگاه كرونا ويروس با حضور وزير بهداشت، اعضاي شوراي معاونين و مديران ارشد وزارت بهداشت و برقراري ارتباط ويديو كنفرانس با روساي و معاونين بهداشت ودرمان دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: اين جلسه در نخستين روز از اسفندماه 98، در دفتر جلسات حوزه رياست برگزار و ضمن تشريح اقدامات صورت گرفته در راستاي پيشگيري و كنترل كروناويروس، بر لزوم حفظ آمادگي دانشگاه ها براي مديريت بحران تاكيد شد.
وي تصريح كرد: وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در اين جلسه با اشاره به انعكاس برخي شايعات در خصوص ميزان شيوع كرونا و تعداد فوتي هاي ناشي از آن اظهار داشت: تنها مرجع رسمي اخبار مرتبط با اين بيماري سخنگوي وزارت بهداشت و درگاه هاي خبري مورد تاييد اين وزارت مي باشد.
وي افزود: دكتر نمكي همچنين اطلاع رساني و آموزش در تمامي سطوح را از اولويت هاي وزارت بهداشت عنوان كرد و افزود: با توجه به عدم شناسايي كانون اصلي ويروس ضمن انجام بررسي ها در اين زمينه، نكات مراقبتي و اطلاع رساني ها در سطح وسيع در حال انجام و نمونه گيري از افراد مشكوك با جديت در حال انجام استـ .
به گفته وي، در ادامه روساي دانشگاه ضمن طرح سوالات و بيان ديدگاه ها و نظراتشان پيرامون نحوه مقابله و كنترل كرونا ويروس، گزارش اقدامات صورت گرفته در سطح استان ها را بيان نمودند.
تعداد بازدید: 200
Powered by DorsaPortal