۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1398/12/06 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-02-25_15-30-07 - copy.jpg
ديدار معاون توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي با مهندسين شاغل در ستاد دانشگاه به مناسبت روز مهندس
وبدا؛ در ششمين روز از اسفندماه 98، معاون توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي به همراه مديران حراست، رسيدگي به شكايات، خدمات و پشتيباني و روابط عمومي با حضور در محل كار مهندسين شاغل در ستاد دانشگاه فرا رسيدن پنج اسفند ماه، سالروز تولد خواجه نصير الدين طوسي و روز مهندس را به اين عزيزان تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ در اين ديدار دكتر علي ضامن صالحي فرد ضمن تبريك روز مهندس و تقدير از زحمات پرسنل براي يكايك اين عزيزان آرزوي سلامتي و توفيق روز افزون نمود.
وي همچنين در ادامه در گفت و گو با پرسنل مديريت منابع فيزيكي طرح هاي عمراني و نظارت دانشگاه ضمن شنيدن نقطه نظرات و پيشنهادات آنها اظهار داشت: بايد با برنامه ريزي پتانسل و ظرفيت موجود در مجموعه به كارگيري شود.
دكتر صالحي فرد با اشاره به حساسيت، تراكم بالا و حجم كاري زياد در اين واحد افزود: پاسخ گويي به مطالبات و انتظارات دانشگاه از اين بخش نيازمند مديريت زمان مي باشد.
معاون توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي دانشگاه در پايان از پيشنهاد مدير منابع فيزيكي طرح هاي عمراني و نظارت دانشگاه مبني بر برگزاري جلسات مشترك با حضور مسئولين و كارشناسان اين واحد براي تبادل نظر و ارائه راهكارهاي موثر براي تسريع روند انجام وظايف محوله و رسيدگي به امور و شناسايي نقاط قوت و تقويت آن و برطرف نمودن كاستي ها استقبال نمود.
 
تعداد بازدید: 157
Powered by DorsaPortal