۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
1399/02/31 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200520_235330_099.jpg
حضور رياست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در" ويژه برنامه روز شهركرد" صدا وسيماي مركز چهارمحال و بختياري
وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري با حضور در ويژه برنامه زنده "روز شهركرد" صدا و سيماي اين استان نامگذاري 31 ارديبهشت ماه بعنوان روز شهركرد را گرامي داشت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني در ابتدا، از توجه و قدرداني ويژه بانيان اين برنامه، اعضاي شوراي شهر، شهردار به تلاش هاي بي وقفه و شبانه روزي، كادر بهداشتي و درماني و پيشگامان حوزه سلامت تقدير و در ادامه از بزرگواران و پيشكسوتان حوزه سلامت و كادر بهداشتي و درماني قدرداني نمود.
وي تصريح كرد: در بحران كرونا با حمايت هاي مسئولين، تلاش كادر بهداشتي و درماني، همراهي مردم استان چهارمحال و بختياري و به لطف الهي سيستم بهداشت و درمان استان خوش درخشيد.
وي اظهار داشت: ايران جز كشورهايي است كه علي رغم تنگناهاي مختلف از بحران شيوع بيماري كوويد 19 سربلند بيرون آمده و اميد است با همراهي مردم و توجه ويژه به نكات بهداشتي و خود مراقبتي همه عزيزان هرچه زودتر شاهد ريشه كني اين بيماري باشيم.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان، همچنين به نامگذاري 31 ارديبهشت ماه بعنوان روز ملي اهداي عضو اشاره و افزود: اين روز نماد سخاوت و هديه زندگي به بيماران نيازمند پيوند عضو مي باشد.
تعداد بازدید: 114
Powered by DorsaPortal