۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1399/02/31 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/149032CCCCCCCCCCCCCC.jpg
سرافرازي چهارمحال و بختياري در كنترل بيماري كرونا در كشور
وبدا; رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: استان چهارمحال و بختياري درخصوص مبارزه با كوويد19 در كشور سرافراز است كه بحران كرونا در آن به‌خوبي كنترل شد.
به گزارش وبدا; دكتر مجيد شيراني در" ويژه برنامه روز شهركرد" صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري، افزود: وقتي بحران كرونا به دنيا تحميل شد، بسياري از دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران منتظر بودند تا فاجعه و فرورفتن كشور در بحران را ببينند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد ادامه داد: اما به لطف خدا، همراهي مردم و از خودگذشتگي مجموعه حوزه سلامت در سراسر كشور، عرصه مبارزه با كرونا را به يك ميدان افتخار و افتخارآفريني براي جامعه ايراني به‌ويژه مجموعه بهداشت و درمان تبديل كرد.
وي عنوان كرد: اگر به آمار كشورهاي دنيا در زمينه كنترل و پيشگيري بيماري كرونا دقت شود، ديده مي‌شود ايران علي‌رغم همه كاستي‌ها، كمبودها و شرايط تحريم يكي از بهترين مديريت‌هاي بحران را انجام داد.
دكتر شيراني اضافه كرد: از مردم انتظار مي‌رود طي دو هفته آينده كه دوران بحراني و بسيار حساسي است، اجازه ندهند غفلت به سراغشان بيايد تا مبادا خود يا خانواده‌شان دچار مشكل شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در انتها با اشاره به سي و يكم ارديبهشت‌ماه روز اهدا عضو، يادآور شد: تمام قد اداي احترام مي‌كنم به همه كساني كه با اهداي عضو عزيزانشان زندگي اهدا مي‌كنند.
تعداد بازدید: 221
Powered by DorsaPortal