۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
1399/06/26 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-09-16_10-20-25.jpg
آمادگی کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با بیماری کرونا در فصل پاییز
وبدا؛ مسؤول ستاد فوریت‌های بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق بررسی‌های انجام گرفته کادر بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با بیماری کرونا در فصل پاییز آمادگی لازم را دارند.
به گزارش وبدا؛ مهندس آقازاده در برنامه زنده شب‌های بام ایران صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری مورخ 25 شهریورماه 99 افزود: طبق بررسی‌های انجام گرفته، پرسنل بهداشت و درمان در این استان آمادگی لازم برای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا در فصول پاییز و زمستان را دارند.
مسؤول ستاد فوریت‌های بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مردم باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستشوی دست‌ها را باید ملاک زندگی خود قرار دهند.
وی عنوان کرد: در ارزیابی‌هایی که در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، مشخص شد اکثر اصناف این استان در سامانه‌های مربوطه ثبت نام کرده‌اند، برای هر صنفی دستورالعمل‌های مجزا تعریف شده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی صنوف همچنان باید ادامه داشت باشد.
آقازاداه خاطرنشان کرد: نکته کلیدی در همه پروتکل‌های بهداشتی سه مورد استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها است.
مسؤول ستاد فوریت‌های بهداشت محیط مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم توصیه کرد: از حضور در تجمعات مثل بازارها خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و...
وی اضافه کرد: مادران در هر خانواده‎‌ای به عنوان ستون اصلی وظیفه سنگینی در این خصوص دارند و باید مرتبا نکات بهداشتی را به اعضای خانواده متذکر شوند.
تعداد بازدید: 645
Powered by DorsaPortal