۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1399/06/27 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-09-16_18-17-53 - CopyC.jpg
پروژه های افتتاحی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری همزمان با روز اورژانس

وبدا؛ مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی و روز گرامیداشت اورژانس، چندین پروژه در استان افتتاح شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری افزود: پایگاه شماره 2 اورژانس سامان در پل تاریخی زمانخان با توجه به حجم زیاد گردشگران و تعداد ماموریت های قابل توجه در این منطقه گردشگری بویژه در نیمه نخست سال در بیست و ششمین روز از شهریورماه 99 افتتاح شد.
وی تصریح کرد: همچنین آئین افتتاح پایگاه اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری از دیگر پروژه هایی بود که پس از چشم انتظاری مردم با همت مسئولین، همزمان با روز اورژانس برگزار شد.
وی تصریح کرد: واحد EOC (مرکز هدایت عملیات و بحران)، سامانه تله مدیسین(تامین سلامت بیمار از راه دور) اورژانس استان چهارمحال و بختیاری نیز در این روز افتتاح شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واحد MCMC ( مرکز پایش مراقبتهای درمانی بیمارستانی) دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری و سامانه آسایار از دیگر پروژه های افتتاحی اورژانس 115 استان همزمان با روز اورژانس بود.
دکتر حیدری در ادامه به دیدار مسئولان و تکنسین‌های اورژانس 115 با نماینده معزز ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت چهلمین و پنجمین سالگرد تأسیس اورژانس اشاره داشت و افزود: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نکونام، خدمات اورژانس را موجب امنیت بخشی و آسایش مردم و حفظ سلامت و نجات جان حادثه دیدگان دانست و بهره مندی از اورژانس هوایی با توجه به عدم دسترسی مردم به جاده ارتباطی در برخی مناطق و صعب العبور بودن تعدادی از روستاها و کوهستانی بودن استان را از نیازهای اساسی چهارمحال و بختیاری برشمرد.
وی، رژه آمبولانس‌های اورژانس چهارمحال و بختیاری در سالگرد تاسیس اورژانس، تقدیر دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس و تجلیل از خانواده شهدای راه خدمت شهیدان کاویانی و طاهری در آئین افتتاح پایگاه اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز اورژانس برشمرد.
تعداد بازدید: 872
Powered by DorsaPortal