۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1399/06/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم استان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس بویژه پرسنل خدوم این مجموعه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی، از هشت سال دفاع مقدس بعنوان تجلی‌گر صبر، ایمان، عزم و اراده ستودنی ملتی یاد کرد که با توکل بر خداوند سبحان و روحیه شهادت ‌طلبی تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک را بر هم زد و دشمن غاصب را بر جای خود نشاند.
وی افزود: نامگذاری سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران بعنوان هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.
دکتر شیرانی افزود: امروز وارثان و فرزندانی از نسل راد مردان و شیر زنان هشت سال دفاع مقدس، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین علمی جهان به اهتزاز در آورده و در جبهه ای دیگر در مقابل ویروس منحوس کرونا که سلامت و جان مردمان کشور را هدف گرفته است، جانانه مقاومت می کنند.
وی ادامه داد: فرهیختگان و تربیت یافتگان مکتب عاشورایی، خالقان حماسه ای عظیم دیگرند و با سلاح علم دانش و تاثی از فرهنگ زیبای ایثار و شهادت، در میدان مبارزه با ویروسی هزار چهره و ناشناخته تا پای جان ایستاده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بدون شک هم برای شهیدان، جانبازان و خانواده‌های معظم ایشان که با صلابت اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود، قهرمانانی که با گذشت و ایثارشان در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی برای نجات جان هم نوعان خود در تلاش هستند و از جانشان می گذرند نزد خداوند متعال پاداشی بزرگ و نامشان تا ابد در دل تاریخ خوش خواهد درخشید.
دکتر شیرانی با اشاره به شهادت سه مدافع سلامت از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به مردم شریف استان، به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ارجمند دانشگاه علوم پزشکی استان، از تلاش های خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان در جبهه مقبله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و به یکایک این عزیزان عرض خداقوت دارم.
تعداد بازدید: 743
Powered by DorsaPortal