۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1399/09/10 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20201128_234631_295C.jpg
روزشمار و شعار هفته اطلاع‌رسانی ایدز اعلام شد
به گزارش وبدا; سید علی درخشان گفت: همه ساله اولین روز ماه دسامبر با عنوان روز جهانی ایدز نامگذاری می‌شود.وبدا; مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام روزشمار و شعار هفته اطلاع‌رسانی ایدز خبر داد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: امسال در ایران هفته اطلاع‌رسانی ایدز که متاثر از بیماری کووید_19 است با شعار "همبستگی جهانی، مسؤولیت مشترک" نامگذاری شد.
وی ادامه داد: روزشمار این هفته نیز از سوی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی اعلام شد، بر اساس این اعلام اولین روز هفته مورخ سه‌شنبه 11 آذرماه با نام افزایش تاب‌آوری سازمانی و افزایش دسترسی به خدمات نامیده شد.
درخشان با اشاره به اینکه دومین روز هفته اطلاع‌رسانی ایدز چهارشنبه 12 آذرماه با عنوان خانواده و اچ آی وی نامگذاری شد، عنوان کرد: پنجشنبه 13 آذرماه به نام رسانه و اچ آی وی، جمعه 14 آذرماه به نام جوانان، نوجوانان و اچ آی وی و شنبه 15 آذرماه نیز با نام مسؤولیت اجتماعی و اچ آی وی نامیده شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: یکشنبه 16 آذرماه با عنوان نقش سازمان‌ها و اچ آی وی و دوشنبه 17 آذرماه نیز با نام نگاه مثبت، زندگی مثبت نامگذاری شدند.
تعداد بازدید: 190
Powered by DorsaPortal