۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
1399/09/12 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/Û²Û³-Û±Û´-Û°Ûµ-12158435_326.jpg
47 واحد متخلف در چهار شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی پلمپ شدند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور 47 مورد متخلف در شهرستان‌های شهرکرد، کیار، بروجن و فارسان پلمپ شدند.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در سی‌امین ستاد استانی کرونا در چهارمحال و بختیاری از ساماندهی 34 تیم نظارتی برای نظارت بر مصوبات و محدودیت‌های ستاد کرونا در استان خبر داد و افزود: طی دو هفته گذشته که محدودیت‌های کرونایی وضع شد 25 هزار بازدید مشترک توسط تیم‌های نظارتی صورت گرفت، 95 پرونده قضایی تشکیل و 47 مورد در شهرستان‌های شهرکرد، کیار، بروجن و فارسان پلمپ شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر 430 محله در استان در قالب طرح شهید سلیمانی شناسایی شدند و این تعداد در هفته آینده به 450 محله نیز می‌رسد.
وی عنوان کرد: هم‌اکنون تیم‌های سلامت در 145 محله فعال شده‌اند و مابقی تا پایان آذرماه کار خود را شروع می‌کنند.
جزایری خاطرنشان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی سه تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی پیش‌بینی شده است و برای اجرای آن نیازمند منابع مالی هستیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان رعایت محدودیت‌ها طی دو هفته گذشته در ادارات 98 درصد، در بخش تجاری، بازرگانی و خدماتی 95 درصد، در بخش آموزشی 75 درصد، بخش فرهنگی و اجتماعی 90 درصد و در ترددها 75 درصد بوده است.
تعداد بازدید: 223
Powered by DorsaPortal