۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1399/12/04 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2021-02-22_09-10-10.jpg
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز مهندس
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و «روز مهندس» را به تمامی تلاشگران این عرصه ، مهندسان متخصص و متعهد، به ویژه مهندسین پرتلاش خانواده بزرگ این دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند و مهندس نامدار کشور، خواجه نصیرالدین طوسی و مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است.
وی با بیان اینکه، حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری که بخش عمده توسعه، تجهیز و بازسازی واحدهای مختلف دانشگاه را شامل می شود، مرهون تلاش این قشر فعال و پویا است افزود: مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: نامگذاری روز پنجم اسفند ماه، روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، شاعر، فیلسوف، فقیه، دانشمند، ریاضی دان و منجم برجسته ایرانی سده هفتم هجری، به عنوان «روز مهندس» خود گواه نقش والای این قشر در توسعه و آبادانی کشور است.
دکتر شیرانی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای یکایک فعالین این عرصه، اظهار امیدواری کرد: با بهره گیری از فناوری های نوین و خلاقانه و همسو با رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای، همواره شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور باشیم.
تعداد بازدید: 371
Powered by DorsaPortal