۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1400/01/18 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-12-29_16-09-49CCCCCCCCCCCCCCC.jpg
نخستین پایگاه آموزش مهارتی اورژانس چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

وبدا؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از افتتاح، نخستین پایگاه آموزش مهارتی و حرفه ای اورژانس استان با حضور قائم مقام و معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در هفدهمین روز از فروردین ماه 1400 در شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر محمد حیدری با اعلام این خبر افزود: برای راه‌اندازی این پایگاه بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی، با اشاره به اینکه این پایگاه در راستای سیاست‌های سازمانی و طبق استانداردهای سازمان اورژانس کشور احداث شده است، افزود: این پایگاه در ساختمانی به مساحت 150 متر احداث شده است.
دکتر حیدری، آموزش ضمن خدمت پرسنل شاغل در اورژانس و نیروهای جدید الورود اورژانس و دانشجویان فوریتهای پزشکی استان را از اهداف راه‌اندازی این پایگاه عنوان کرد.
به گفته وی، این پایگاه آموزشی دارای کارگاه‌های پدافند غیرعامل، احیای قلبی و ریوی، آزمایشگاه مهارتskill lab ،احیا قلبی و ریوی، مدیریت راه هوایی، تروما و رانندگی تدافعی است .
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با فعال شدن این پایگاه اهدافی از جمله ساماندهی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه اورژانس افزایش خواهد یافت تا نیروهای توانمند برای خدمت به جامعه تربیت شود .
بر اساس این گزارش،هم‌اکنون 54 پایگاه امدادی شامل 19 پایگاه شهری، 34 پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.
تعداد بازدید: 222
Powered by DorsaPortal