۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
1400/01/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
تبریک رییس دانشگاه علوم پرشکی شهرکرد به مناسبت حلول ماه رمضان ماه برکت و رحمت الهی

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه برکت و رحمت الهی را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در این پیام اظهار داشت: خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.
وی افزود: امید است همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از سلامت، نشاط و معنویت در میان جامعه ایجاد کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، اساتید، دانشگاهیان، دانشجویان و کادر درمان در خط مقدم جبهه مقابله با بیماری، موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.
دکتر شیرانی در پایان با دعوت مردم به مشارکت در گام پنجم مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: امیدوارم در آستانه ماه مبارک رمضان با رعایت بهداشت، پرهیز از برگزاری مهمانی ها و دورهمی ها و کمک های خداپسندانه به خانواده های بی بضاعت، باعث کاهش مشکلات خانواده های آسیب دیده از شرایط کرونا و ارتقاء سلامت اجتماعی شویم.
تعداد بازدید: 108
Powered by DorsaPortal