۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1400/01/24 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/22222ccccccccccccc.jpg
ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی
وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی را تبریک گفت.


به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام دکتر محمد حسین صغیرا در این پیام با اشاره به حدیث " شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ" گفت: این حدیث برگرفته از بحارالأنوار، رمضان را اینگونه تعریف میکند " ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است "
وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن ، ماه رحمت و عنایت پروردگار عالم ، ماه میزبانی خدای مهربان از بندگان و ماه عبودیت و بندگی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه اضافه کرد: رمضان ماهی است که ساعاتش بهترین ساعات و شبهایش بهترین شبها و روزهایش بهترین روزهای سال است. وی با اشاره به تعبیر پیامبر اکرم (ص) "انفاسکم فیه تسبیح" گفت: نفس های شما در این ماه تسبیح خدا است. ماهی است که قرائت یک آیه قرآن در آن به ارزش ثواب ختم قرآن در بقیه ماه ها ی سال است.
حجت الاسلام صغیرا خاطرنشان کرد: پروردگار عالم در این ماه بندگان خود را به ضیافت خودش دعوت نموده و با مواهب بی نهایتش و با رحمت واسعه خودش از مهمانان پذیرایی می کند.
وی ادامه داد: رحمت، برکت و مغفرت الهی در این ماه بر سر مردم و بندگان الهی ریزش می کند و عشق ملکوتی و انس معبود را در دل عاشقان متبلور می کند.
وی افزود: اینجانب حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را بر تمامی مسلمانان بالاخص پرسنل خدوم و تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
حجت الاسلام صغیرا در پایان ابراز امیدواری کرد: با عمل به دستورات دین و توجه به قرآن کریم، رضایت خدای تعالی و ولیش حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا فداه را جلب نموده و با تهذیب و پاکسازی روح در سحر های این ماه مبارک، لذت مناجات با حضرت حق را در قلب و جان خود ایجاد نمائیم.
تعداد بازدید: 259
Powered by DorsaPortal