۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1400/07/25 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2021-10-17_14-43-34.jpg
آیین اختتامیه بیمارستان صحرایی در مرکز آموزشی، درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آیین اختتامیه بیمارستان صحرایی با حضور ریاست، معاونین توسعه و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان، ریاست و جمعی از مدیران و کادر درمان مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این آیین در بیست و دومین روز از مهرماه 1400 به پاس تقدیر از خدمات ارزنده و جانفشانی های مدافعان سلامت در جبهه مقابله با کرونا و عوامل اجرایی برپایی بیمارستان صحرایی برگزار شد.
به گفته وی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تقدیر از زحمات کادر درمان و کسانی که داوطلبانه در مدت برپایی بیمارستان همکاری داشتند، تلاش برای ارایه خدمت به بیماران و غلبه بر بیماری منحوس کرونا در این بیمارستان صحرایی را نمونه عینی از همبستگی و اتحاد و همدلی همگانی برای غلبه بر مشکلات دانست.
درخشان گفت: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در ادامه اظهار داشت: بیمارستان صحرایی از 11مردادماه لغایت 21 مهرماه 1400 و به مدت 72 روز بصورت شبانه روزی به بیماران کرونایی خدمت ارائه نمود.
وی تصریح کرد: به گفته دکتر رحمانی، طی این مدت یک هزار و 771 بیمار به این بیمارستان مراجعه و تحت درمان قرار گرفت.
درخشان گفت: وی همچنین از تزریق 10 هزار و 140 دارو و ارائه 40 هزار خدمت درمانی در این بیمارستان صحرایی خبر داد و افزود: در این مدت 50 نفر از کادر درمان بطور مستمر و داوطلبانه در این بیمارستان ارائه خدمت نمودند.
وی افزود: وی یاد آور شد، در مدت شیوع بیماری کرونا 6 بخش از مرکز آموزشی درمانی آیت ا... کاشانی شهرکرد و مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد با تمام ظرفیت به بیماران مبتلا به کرونا خدمت ارائه نمودند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دکتر رحمانی در ادامه با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در 8 ساعت و شکسته شدن رکورد برپایی بیمارستان صحرایی با همت مدیریت و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار داشت: امیدوار هستیم به نحو شایسته از خدمات مدافعان سلامت بویژه عوامل اجرایی و کادر درمانی ارائه دهنده خدمات در بیمارستان صحرایی به نحو شایسته تقدیر بعمل آید.
تعداد بازدید: 318
Powered by DorsaPortal