۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
1401/04/25 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/169799832.jpg
جهادتبیین و امیدآفرینی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها


وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی یکی از پرچم‌داران و رزمندگان خط مقدم جهاد تبیین هستند گفت: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها جهاد تبیین و امیدآفرینی است.
به گزارش وبدا، آقای حیدری در همایش تجلیل از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت دهه ولایت و امامت و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: فعالان روابط‌عمومی در دوران شیوع ویروس کرونا با اقناع‌سازی و اطلاع‌رسانی به موقع و گسترده میان مردم، نقش مهمی را در مهار این ویروس ایفا کردند.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نیز با اقناع‌سازی و فرهنگ سازی امام خمینی (ره) در جامعه رقم خورد.
حیدری اضافه کرد: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم بارقه‌های امید بین مردم ایجاد شد که همه باید تلاش کنند این بارقه امید عمق بخشی داشته باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دشمن با جنگ نرم به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و مردم و انقلاب و یاس و ناامیدی در جامعه است.
وی ادامه داد: توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهاد تبیین راه مقابله با جنگ نرم دشمن و ایستادگی برابر جریان مایوس‌سازی آنان است.
حیدری گفت: روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جهاد تبیین به‌عنوان رزمندگان خط مقدم هستند که امید را به جامعه تزریق می‌کنند.
وی یادآور شد: تمامی طرح‌ها باید پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد و این پیوسته‌ها باید از سوی روابط‌عمومی‌ها تهیه و تدوین شود.
حیدری افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه روشنگری می‌توانند تحول کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشدند.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت ها و تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی را ضروری دانست.
حیدری تاکید کرد: شورای روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و روابط‌عمومی استانداری بر عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی نظارت و نتیجه آن را ارائه کنند.
وی یادآور شد: ضعف‌های روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و راهکار‌های رفع مشکلات کنونی با تدوین راهبرد و دستورالعمل تهیه شود.
حیدری با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی، وحدت، همدلی، هم‌فکری و خرد جمعی برای پیش‌بُرد امور گفت: سفر اخیر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیأت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری، مسائل استان به عدالت مطرح و چالش‌ها به‌طور دقیق بیان شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام به‌منظور ایجاد تحول اقتصادی بر مبنای تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در این سفر مورد توجه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها اطلاع‌رسانی هنرمندانه اقدامات نظام به شیوه‌های نوین را در دستور کار قرار دهند گفت: تکریم ارباب‌رجوع، برگزاری جلسات در ساعت‌های غیراداری، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، زیباسازی مساجد اداری و فضاسازی‌های فرهنگی مورد توجه باشد.
تعداد بازدید: 223
Powered by DorsaPortal