۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1401/04/25 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2022-07-16_13-08-18.jpg
مشارکت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و کنترل بیماری کرونا قابل تقدیر است


وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت کلیه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم برای کنترل بیماری کرونا قابل تقدیر است.
به گزارش وبدا، دکتر خالدی فر در آیین تقدیر و تجلیل از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: روابط عمومی ها به عنوان گوش شنوا، زبان گویا و چشم بینای یک اداره و سازمان، نقش کلیدی و بسیار مهمی در اداره امور و همچنین بهینه سازی خدمات به مردم دارند.
وی افزود: امروزه در کنار عصر نانو و ... "عصر ارتباطات" از سوی اندیشمندان مورد تاکید است چراکه افکار عمومی برای همه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
دکتر خالدی فر اضافه کرد: روابط عمومی ها باید بصورت هنرمندانه و با ایجاد ارتباط قوی، واقعیت ها را به نحو احسن و امیدوارانه منتقل کنند.
وی ادامه داد: به دنبال سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری،انتظار می رود روند جذب اعتبارات، پیشرفت پروژه ها و اثربخشی آن ها به خوبی منعکس شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از اختصاص اولین دستگاه سیتی آنژیوگرافی زیمنس 256 اسلایس به این استان خبر داد و گفت: این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاه های عکس برداری از قلب و عروق و مغز و اندام های داخلی بدن با 20 برابر دقت بیشتر نسبت به دستگاه های قدیمی است.
وی تصریح کرد: پیش بینی شده 4 دستگاه ام.آر.آی و یک دستگاه سیتی آنژیوگرافی دیگر به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یابد.
دکتر خالدی فر از کلیه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که در اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم در جهت کنترل بیماری کرونا یاری گر بودند قدردانی کرد.
وی روحیه جهادی استاندار محترم چهارمحال و بختیاری برای پیشبرد اهداف را ستودنی دانست و گفت: تلاش های استاندار برای رفع مطالبات دانشگاه علوم پزشکی در همه زمینه ها قابل تقدیر است.
تعداد بازدید: 204
Powered by DorsaPortal