۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
1401/05/07 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/اس-ام-اس-محرم.jpg
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم را تسلیت گفت
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم را به عموم مردم شرف استان بویژه جامعه دانشگاهیان و فرهیختگان عرصه علم و دانش تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پیام دکتر ارسلان خالدی فر آمده است؛ بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد و ماه غم و اندوه شهادت امام حسین(ع) و یاران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت فرا رسید.
در بخش دیگری از این پیام، دکتر خالدی فر از ماه محرم به عنوان، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت یاد کرده و آورده است، واقعه عاشورا  یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش و فرصتی ارزشمند برای آموختن مهم‌ترین درس ذلت گریزی، ستم‌ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی‌است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه ضمن آرزوی قبولی عزاداری های همه عاشقان و عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) ، با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید 19 از شهروندان گرامی خواسته است، اصول پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام شرکت در مراسم و تجمعات حسینی، متولیان نظام سلامت و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی و کادر درمان را در کنترل اپیدمی کووید 19 یاری نمایند.
تعداد بازدید: 120
Powered by DorsaPortal