۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1401/05/12 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/derakhshan - CopyCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
چهارمین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: چهارمین جلسه کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت با حضور سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و مسئولین و کارشناسان روابط عمومی معاونت های تابعه دانشگاه و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های استان تشکیل شد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در یازدهمین روز از مردادماه 1401 با محوریت تشریح اقدامات کمیته های 8 گانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو تشکیل شد.
به گفته وی، در این جلسه ضمن پرداختن به اهمیت و ضرورت جوانی جمعیت و توجه به نرخ رشد جمعیت و فرزندآوری به برخی از آسیب ها و مشکلات گرفتاری در چاله جمعیتی و پیری جمعیت کشور از سوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه اشاره شد.
درخشان افزود: تشریح اهداف، محورها و نحوه ارسال و داوری آثار جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر محورهای این جلسه بود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در این جلسه پس از طرح مجموعه اقدامات موثر در خصوص افزایش نرخ باروری به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.
درخشان گفت،در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها در خصوص آسیب های کمبود نرخ رشد جمعیت و اقناع سازی جوانان به ازدواج و فرزندآوری ، از فعالین رسانه ای استان خواسته شد، از ظرفیت های اطلاع رسانی خود در جهت اقناع سازی مردم استفاده کنند.
وی تجلیل از همکاران عضو کمیته رسانه، رصد و پایش خبر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که دارای سه فرزند و بیشتر هستند را از دیگر برنامه های جانبی چهارمین جلسه کمیته برشمرد.
تعداد بازدید: 195
Powered by DorsaPortal