مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1403/02/09
بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل
وبدا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای از اعتراضات جهانی دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل حمایت کرد.

به گزارش وبدا، در متن این بیانیه آمده است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم
در پی تداوم جنایات و نسل کشی رژیم جنایتکار و نامشروع صهیونیستی  در فلسطین و خیزش جوامع جهانی  در حمایت  از مردم غزه، چند هفته ایی است، دنیا شاهد تجمعات بی سابقه دانشگاهیان جهان بویژه اساتید و دانشجویان دانشگاههای ایالات متحده در محکوم نمودن جنایات اسرائیل و حامیان جنایتکار این رژیم منحوس می باشد.
اساتیدو‌دانشجویان دانشگاههای آمریکا به نشانه همبستگی با مظلومان غزه به عرصه آمدند و صراحتا خواستار توقف حمایتهای جنایتکارانه رژیم ایالات متحده از صهیونیست ها شدند.

اما  متاسفانه در کشوری که داعیه دار اداره  جهان و خود را مهد آزادی و دموکراسی می داند، به یکباره با فراموش نمودن همه ادعاهای دروغین خود دانشگاهها را تبدیل به پادگان نظامی نمود و با اعزام هزاران نیروی امنیتی و نظامی به حریم دانشگاهها دست به آزارو اذیت، دستگیری و زندانی نمودن اساتید و دانشجویان نموده  است.

رژیم جنایتکار آمریکا با کمک سازمانهای جاسوسی سیا و‌موساد  با اتخاذ امنیتی ترین تدابیر ممکن  ازقبیل  دستگیری، زندانی نمودن، آزار و اذیت و ضرب وشتم صدها استاد ودانشجو  واخراج تعدادی از دانشگاهیان واخراج هزاران استاد ودانشجو  به خیال باطل خود در صدد خاموش نمودن شعله های اعتراض و بیدارگری است. این درحالی است که این تجمعات صلح طلبانه بوده و در لقصد براندازی نیست

صدالبته این اقدامات و تلاشهای مذبوخانه مشابه، هرگز قادر به نجات صهیونیستها نخواهد بود و کلیدواژه غزه  قهرمان امروز جهانیان را بیدار نموده و آهنگ نابودی اسرائل جنایتکار را نواخته و لحظه موعود را نزدیک نموده است.

جامعه  دانشگاهیان علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری اعم از هیئت رئیسه، اساتید،پزشکان، متخصصان،دانشجویان وکارکنان ضمن حمایت قاطع از جنبش بیدارگرانه دانشگاههای آمریکا بخصوص، اساتید ودانشجویان در حمایت از مظلومان غزه، از جوامع دروغین  بین الملل وحقوق بشر،ورژیم  جنایتکار آمریکا میخواهد که فضای مقدس  ومستقل دانشگاه را پایمال سیاستهای تبهکارانه خود قرار ندهد و حداقل ذره ای به ادعای دروغین همیشگی اش در آزادی بیان و اندیشه قائل باشد و بیش از پیش چهره جنایتکارانه خود را برای جهانیان و مردم خود آمریکا اشکار نسازد و  دست از حمایت‌های بی فایده  از رژیم رو به افول و نابودی اسرائیل بردارد، چرا که  زمان  نابودی اسرائیل غاصب، و تحقق وعده الهی  نزدیک است.

إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ(هود81) "
تعداد بازدید:
118
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal