مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۸
1403/02/11
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز کارگر
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگری استان بویژه کارگران شاغل در مجموعه بزرگ دانشگاه تبریک گفت.
 
به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است؛
 
" امسال با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال جهش تولیدبا مشارکت مردم نامیده شده و با توجه به این که نیروی کار پیشران تولید است، لازم است در خصوص تامین حق نیرو‌های کار بویژه کارگران تلاشگر به عنوان سرمایه انسانی کشور است، بیش از پیش گام برداریم.
کارگران به عنوان ارکان اساسی تولید، شکوفایی اقتصادی و توسعه هر کشور محسوب می شوند و هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهـان و ایران اسلامی است .
دانشگاه علوم پزشکی استان مفتخر است، بخش عمده ای از خدمات خود را به همت کارگران متعهد و سختکوشی ارائه نماید که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، خود این مجموعه را در تحقق اهداف عالی حوزه سلامت یاری می نمایند.
ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به همه کارگران گرانقدر بویژه همکاران عزیز، خستگی‌ناپذیر، پرتلاش و متعهد در واحدهای مختلف دانشگاه، سلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی خدمتگزاران در نظام سلامت و اقشار مختلف جامعه را از درگاه خداوند مسئلت می نماییم."
تعداد بازدید:
205
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal