اولین جشنواره ایمنی بيمار، اعتبار بخشي وآموزش به بيمار
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
1398/06/06
گزارش نهايي برگزاري جشنواره ايمني بيمار ، اعتبار بخشي و آموزش به بيمار
اين جشنواره دو روزه با حضور شركت‌كنندگاني از دانشگاه هاي علوم پزشكي اصفهان، كاشان، يزد، تهران و كردستان با هدف ارتقاء فرهنگ ايمني بيمار در بيمارستانها و مراكز درماني به موضوعاتي نظير پيشگيري از وقايع ناخواسته، آموزش و توانمندسازي تيم سلامت، ارتباط و تعامل با بيمار، ارتقاي فرهنگ ايمني بيمار، ايمني بيمار در بحران و بلايا، تغذيه و ايمني بيمار و خدمات پاراكلينيكي مي‌پردازد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در آئين گشايش اين جشنواره با تاكيد بر توجه به ايمني بيمار در مراكز درماني اظهار داشت: نخستين هدف مراكز درماني دسترسي به موقع و راحت مردم به خدمات بهداشتي و درماني است و در اين راستا ارائه خدمات باكيفيت، ايمن و اثربخش نقش اساسي را ايفا مي‌كند.

دكتر مجيد شيراني ، افزود: براي كسب رضايت مراجعين نيازمند هماهنگي و تعامل سازنده 3 وجه گيرندگان و ارائه دهندگان خدمات و دستگاه‌هاي حاكميتي هستيم.

وي تصريح كرد: اين هماهنگي هنوز به نحو مطلوبي در مراكز درماني كشور شكل نگرفته و ضروري است تا در اين راستا تلاش بيشتري صورت گيرد.

شيراني اظهار داشت: بخش سلامت و بهداشت ايران در جهان چه از نظر فتح مرزهاي دانش و چه در حوزه رعايت اخلاق يكه تاز است اما وجود برخي ناهماهنگي‌ها مانع كسب رضايتمندي كامل مردم و همچنين پرسنل درماني شده است.

، بيش از يك هزار اثر در قالب‌هاي پوستر، بروشور، نرم‌افزارهاي رايانه‌اي و فيلم‌هاي آموزشي با موضوعات مرتبط با ايمني بيمار به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است كه در پايان برترين‌هاي هريك از اين بخش‌ها معرفي و تجليل گرديدند
تعداد بازدید:
743
نویسنده:
منبع:
مركز سايت معاونت درمان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
Powered by DorsaPortal