بیمارستان امام سجاد کوهرنگ
۱۴۰۳/۲/۱۳
1403/01/18
قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از خدمات مجموعه سلامت در نوروز 1403
وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی از خدمات مجموعه سلامت در ایام تعطیلات عید نوروز 1403 تقدیر کرد.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:                                                     
"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق؛
بهار 1403 امسال مقارن با بهار قرآن، ایامی دلپذیر و سرشار از معنویت را با خود برای ایرانیان به ارمغان آورد و بهار، رنگ و بویی دلنشین تر از هر سال داشت. ایامی که در مجموعه سلامت استان به رسم هر سال، در نوروز 1403 نیز با ایثار فرزندان خانواده سلامت و حضور فعالانه در این ایام، قرین با واژه مقدس «خدمت» تعبیر شد و همکاران مجموعه سلامت استان در تمامی عرصه های سلامت مردم و مسافران نوروزی، توانستند با کوشش خستگی ناپذیر خود، سرآغازی نیکو را برای امسال رقم بزنند.
در پایان این ایام، بر خود لازم می دانم همت و تلاش ستودنی شما همدلان و همراهان صدیق خانواده سلامت استان را پاس داشته و این روحیه متعهدانه شما عزیزان را که بی شک مهم ترین سرمایه مجموعه سلامت استان است، صمیمانه ارج نهم.
نظام سلامت ایران اسلامی و خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به خود می بالد از چنین فرزندان کوشا و پرتلاشی که تحقق رسالت های متعالی این عرصه را بر هر امری مرجح دانسته و در پایبندی به مسئولیت خطیر تأمین حداکثری سلامت جامعه، بی دریغ نقش آفرینی می کنند.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مومنان روزه دار در این ایام معنوی، سالی خوش و سرشار از سلامت، برکت و معنویت را برای تمامی آحاد جامعه و به ویژه شما دست اندرکاران ارجمند مجموعه سلامت استان، خواستارم."
 
 
تعداد بازدید:
14
نویسنده:
نورالله فرامرزی
منبع:
بیمارستان امام سجاد کوهرنگ
آدرس : چلگرد جاده دیمه روبروی پمپ گاز بیمارستان امام سجاد (ع)
     تلفن : 03833623314
     دورنگار: 03833623314
     skums.ac.ir@
تاریخ بروز رسانی 1403/02/13
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
مدیریت محترم بیمارستان 
Powered by DorsaPortal