دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۱۰
1402/05/22
اطلاعیه شماره 6 آزمون استخدامی مورخ 1402/02/28 (اعلام نتیجه اولیه و فرآیند بررسی و نحوه تحویل مدارک )
((اعلام نتیجه اولیه و فرآیند بررسی و نحوه تحویل مدارک داوطلبان مشمول بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ 28/02/1402))
پیرو اطلاعیه های قبلی ، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی مورخ 1402/02/28 دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان از روز یک شنبه تاریخ 1402/05/22 در وب سایت همین دانشگاه قرار خواهد گرفت . لذا داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون مذکور، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون و بر اساس اظهارات زمان ثبت نام ، جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت(مشروط) طبق مفاد دفترچه راهنمای آزمون جهت مرحله بررسی مدارک می باشند (در رشته های بدون مصاحبه سه برابر ظرفیت و برای شغل محل های دارای مصاحبه در جدول مشاغل آگهی تا 5 برابر ظرفیت در صورت وجود داوطلب واجد شرایط ) موظف هستند مدارک مورد نیاز قید شده بشرح ذیل را طبق زمانبندی مندرج در کارنامه نتایج اولیه شخصاً (با رعایت دستورالعمل های بهداشتی) تحویل و اقدام نمایند.
 
                                                                               
  لینک سامانه  اعلام نتایج آزمون استخدامی
 
 
مدارک مورد نیاز :
1-اصل و تصویر خوانا از پشت وروی کارت ملی
2- اصل و تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه فرد داوطلب .( در صورت تاهل اصل و یک برگ تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه همسر و در صورت داشتن فرزند اصل و یک برگ تصویر خوانا از تمام صفحات فرزند/فرزندان)
3-دو قطعه عکس جدید تمام رخ با زمینه سفید و پشت نویسی شده
4- اصل و تصویر خوانا از کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم از آن ویژه داوطلبان مرد(ملاک محاسبه پایان خدمت یا معافیت حداکثر تا تاریخ 1402/02/19 می باشد)
5- اصل و تصویر خوانا از گواهی پایان خدمت طرح پزشکان وپیرا پزشکان ویا گواهی معافیت از آن در رشته های دارای طرح اجباری( داوطلبانی که در حین انجام خدمت موظف در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می باشند بایستی گواهی اشتغال به طرح معتبر با ذکر تاریخ شروع، محل وتاریخ پایان طرح و به روز ازمحل انجام خدمت اخذ وبه همراه تصویر حکم خدمت طرح ارائه نمایند . (این داوطلبان بایستی تا آخرین روز ثبت نام یعنی 1402/02/19  طبق مفاد دفترچه آزمون طرح خود را در واحدهای تابعه دانشگاه شروع کرده باشند.)
6- گواهی موافقت با انصراف طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان دارای طرح اختیاری که طرح خود را در سایر دانشگاهها یا سازمانهای تابعه وزارت بهداشت می گذرانند.
7- گواهی تمدید اشتغال به طرح و حکم حقوقی مربوطه با قید تاریخ شروع تمدید طرح ویژه داوطلبانی که طرح خود را تمدید کرده اند.
8- اصل و تصویر خوانا از مدرک تحصیلی مورد نیاز مندرج در آگهی و یا گواهی فراغت از تحصیل معتبر(فراغت از تحصیل مجاز حداکثر تا تاریخ 1402/02/19 می باشد)
تبصره: در صورت وجود قید مدارک تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در شغل محل های مورد نیاز طبق مفاد دفترچه آزمون، ارائه گواهینامه مقطع تحصیلی قبلی نیز الزامی است.
9-تصویرکارت و همچنین اصل گواهی ایثارگری( معتبر وبه تاریخ روز )  از بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان برای مشمولین استفاده از سهمیه قانونی ایثارگران برابر مفاد آگهی
تبصره: تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر یا همسر در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران ویژه داوطلبان مشمول این سهمیه الزامی می باشد.
10- اصل گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح با تایید معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا سازمان جهاد کشاورزی و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح جهت افراد متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگری رزمنده ، فرزند رزمنده با قید حضور داوطلبانه در جبهه
تبصره: تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران ویژه داوطلبان مشمول این سهمیه الزامی می باشد.
11- اصل گواهی معتبر و به تاریخ روز از سازمان بهزیستی استان برای متقاضیان استفاده از 3 درصد سهمیه معلولین( در گواهی مربوطه حتما بایستی تایید حداقل توانایی انجام کار مرتبط با شغل مربوطه و استفاده از سهمیه 3% استخدامی قید گردد.)
12-مدارک مورد نیاز برای کارکنان قراردادی/شرکتی :
الف) کارکنان قراردادی شاغل در مجموعه وزارت بهداشت بمنظور اضافه شدن سوابق خدمت به سقف سنی ، موظف به ارائه فرم خلاصه سوابق (فرم شماره 502) و تصویر آخرین قرارداد سال 1402 می باشند.
ب)کارکنان شرکتی شاغل در دانشگاه جهت اضافه شدن سوابق خدمت به سقف سنی حسب مورد (موضوع شرایط سنی داوطلبان مندرج در آگهی) موظف به ارائه گواهی مربوطه ممهور به مهر و امضاء شرکت(معتبر و به تاریخ روز) و همچنین محل خدمت با ذکر مشخصات کامل و تاریخ شروع خدمت و ارائه سابقه بیمه می باشند.
ج)کارکنان قراردادی یا شرکتی که در سالهای گذشته بصورت قرارداد تمام وقت(اعم از قراردادکارمعین و پزشک خانواده و قراردادکارگری) در دانشگاه و یا شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با دانشگاه به خدمت اشتغال داشته اند و قطع همکاری نموده اند (موضوع شرایط سنی داوطلبان مندرج در آگهی) موظف به ارائه گواهی مربوطه ممهور به مهر و امضاء شرکت و یا موسسه محل خدمت (معتبر و به تاریخ روز) و همچنین محل خدمت با ذکر مشخصات کامل و تاریخ شروع و انتهای خدمت و ارائه سابقه بیمه می باشند.
13- مدارک مربوط به استفاده از افزایش سقف سنی ایثارگران بشرح ذیل:
-جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یکسال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف و سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد ملزم به رعایت حداکثر سن های اعلام شده طبق مفاد دفترچه راهنمای آزمون می باشند.)
-افراد خانواده معظم شهداء( شامل پدر-مادر-همسر-خواهر و برادر) بمیزان 5 سال افزایش سقف سنی دارند.
-رزمندگان دارای سوابق حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه بمیزان حضور در جبهه و یا مدت زمان بستری و استراحت پزشکی
نکته: ملاک محاسبه سن، اولین روز ثبت نام 1402/02/12 می باشد.
نکته: مجموع سنوات اضافه شده به سن داوطلبان در هر حال بیشتر از 15 سال نخواهد بود.
14- تصویر کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک (بصورت مشروط)در خصوص وضعیت آزمون داوطلبان
15-مدارک مربوط به سهمیه داوطلبان بومی طبق مفاد آگهی(سکونت داوطلب بمدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی طبق فرم پیوست مندرج در صفحه 39 آگهی و داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدائی،راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه)
تبصره: چنانچه محل تولد داوطلب مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد صرفا ارائه اصل شناسنامه و تصویر صفحات آن کافی بوده و نیازی به ارائه گواهی تحصیلی و استشهاد محلی نمی باشد.
 
تذکرات بسیارمهم :
- مدارک بایستی کامل و بدون هیچگونه نقص وایرادی توسط شخص داوطلب ارائه گردد . بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.
- با توجه به این که نتایج اولیه جهت مرحله بررسی مدارک که از طریق وب سایت دانشگاه اعلام گردیده بر مبنای اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در هنگام ثبت نام بوده و با احتمال به اینکه برخی داوطلبان (به عمد یا اشتباه) اطلاعات خلاف واقع و نا صحیح ارائه نموده اند یا واقعیتی را کتمان نموده باشند اینگونه افراد واجد شرایط لازم ازجمله موارد ( اولویت ایثارگری ، معلولیت ، شرایط فارغ التحصیلی ، شرایط خدمت پزشکان وپیرا پزشکان ،پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم و...) نباشند، لذا اعلام اسامی در این مرحله صرفا به صورت مشروط می باشد و به منزله نتیجه قطعی نبوده و نتایج نهایی پس از تطبیق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با مطالب خوداظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام واستعلام اصالت واخذ تائیدیه های لازم از مراجع ذیصلاح ، اعمال سهمیه ها و امتیازات قانونی و تایید مدارک خواهد بود. بدیهی است طبق مفاد آگهی ومقررات مربوطه در هر مرحله از )مراحل برگزاری آزمون اعلام نتایج ، بررسی مدارک ، مراحل گزینش وحتی پذیرش نهایی ( مشخص گردد داوطلب واجدهریک از شرایط لازم نبوده ونتواند در مهلت مقرر مدارک مثبته به طور کامل ) در خصوص اطلاعات و اولویتهایی که ثبت نموده(ارائه نماید،مراتب به منزله عدم احراز شرایط تلقی شده وضمن برخورد قانونی با فرد خاطی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهدشد ) حتی در صورت بکارگیری وصدور حکم استخدامی حکم مزبور لغو وبلا اثر می گردد( وداوطلب واجد شرایط بعدی ) به ترتیب نمره فضلی به جایگزینی آن پذیرفته و هیچگونه عذری در این خصوص قابل قبول نبوده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
-لیست نهایی جهت دعوت به جلسه مصاحبه شغل مددکار بهداشتی درمانی متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.
- با توجه به اینکه حضور شخص داوطلب جهت تکمیل فرم های مربوطه در زمان تحویل مدارک الزامی میباشد مجدداً تأکید می گردد عدم مراجعه شخص داوطلب در زمان مقرر ( مندرج در کارنامه اولیه نتایج آزمون) به منزله انصراف و یا نداشتن شرایط ویا نقص مدارک تلقی وداوطلب مزبور از انجام سایر مراحل محروم شده وحق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت . بدیهی است در اینصورت از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی مکتسبه دعوت بعمل خواهد آمد.
* لازم به یادآوری است: هرگونه اطلاع رسانی در ارتباط با نتایج نهایی آزمون از طریق وب سایت دانشگاه انجام خواهد شد ، لذا کلیه داوطلبان بایستی صرفا از آن طریق از نتیجه نهایی کسب اطلاع نموده و از هرگونه تماس تلفنی و حضوری در این خصوص خودداری نمایند .
 
کمیته آزمون استخدامی
تعداد بازدید:
18723
نویسنده:
م.نظری
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:414
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal