دبیرخانه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۱۸
1402/09/14
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معارفه شد

به گزارش وبدا، سه‌شنبه 14 آذر 1402 آیین تکریم و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این آیین حکم انتصاب دکتر محمدحسین اعرابی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با امضای وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اهدا شد.

همچنین از دکتر ارسلان خالدی فر به پاس خدمات ارزنده در مدت خدمت در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مادر شهیده مدافع سلامت دکتر رضوان نورمند، معاون هماهنگی و امورعمرانی استاندار، مسئول دفتر نهاد نمایندیگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری و دانشگاه علوم پزشکی، جمعی از مدیران کل، روسا و مدیران استان حضور داشتند.

کار تیمی مبتنی بر تبحر و تعهد موجب موفقیت می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین با مقایسه خدمات نظام سلامت در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در حالی که 40 سال پیش نظام سلامت کشور وابسته به کشورهای دیگر بود اما در حال حاضر به خودکفایی مطلق در این بخش دست یافته‌ایم.

 

دکتر بهروز رحیمی افزود: حوزه سلامت در همه جوامع از مولفه‌های اجتماعی اثرگذار است و با رضایتمندی مردم از حکومت‌ها رابطه مستقیمی دارد از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با توسعه خدمات حوزه سلامت در جای جای کشور رضایتمندی مردم را حاصل کنیم.


وی با تاکید بر ضرورت کار تیمی در نظام سلامت، تصریح کرد: برنامه‌های حوزه سلامت با کار تیمی و بهره گیری از افراد شایسته و توانمند اجرایی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: باید از ظرفیت های سرشار چهارمحال و بختیاری در جهت افزایش خدمات مطلوب به مردم بهره گیری شود.

وی افزود: عزت نفس و شایستگی در کار از مولفه های مهم در خدمات رسانی است. حوزه وزارت بهداشت بسیار گسترده و با التیام بیماری و درد مردم، امنیت ساز و در ایجاد ارامش جامعه نقش دارد.

دکتر رحیمی ادامه داد: چرخش مدیریتی و بلند نظری برای پیشرفت در هر سازمان انجام می شود. در این راستا اعتماد به جوانان دانا و توانا و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان مهم است و افزایش تکریم و خدمت به مردم ضروری است.

انگیزه درونی و نشاط کارکنان لازمه پیشبرد بهتر امور است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با ارائه برنامه‌های خود اظهار داشت: اتحاد و همدلی و انجام امور بصورت تیمی مهمترین برنامه در دستور کار است که همراهی همه پرسنل و عوامل دانشگاه را می طلبد.

 

دکتر محمدحسین اعرابی افزود: توزیع عادلانه منابع از دیگر برنامه‌های است که به جد در دستور کار است چرا که منفعت مردم و دسترسی عموم به خدمات اولویت دارد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دانشگاه، تصریح کرد: باید با تغییر نگرش نسبت به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شرایط رشد و پیشرفت را ایجاد کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر برنامه ریزی و تغیین نقشه راه، نیروی انسانی را رکن اساسی هر مجموعه عنوان کرد و گفت: انگیزه درونی و نشاط کارکنان لازمه پیشبرد بهتر امور هر مجموعه کاری است.

دکتر اعرابی، پیگیری پرداخت به کادر بهداشت و درمان را از دیگر اولویت‌های خود اعلام کرد و گفت: پرسنلی که در دورترین نقاط استان مشغول خدمت هستند باید در اولویت پرداختی‌ها قرار گیرند.

 
تعداد بازدید:
273
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس:شهركرد، بلوار كاشاني، ستاد مركزي دانشگاه
كدپستي:8815713471      تلفن:5-33330061-038
تاریخ بروز رسانی 1403/02/18
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal