کتابخانه دانشکده دندانپزشکی
۱۴۰۳/۲/۱۰
درباره ما

تاریخچه:

کتابخانه دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه واقع در مجمتمع آموزشی رحمتیه در سال 1365 آغاز به فعالیت نموده است که از سال 1400 به ساختمان جدید دانشکده منتقل شد. محل اصلی ارائۀ خدمات کتابخانه برای دانشجویان این دانشکده واقع در کتابخانۀ مرکزی دانشگاه است و به عبارتی کتابخانۀ این دانشکده با کتابخانۀ مرکزی ادغام است.
اهداف و رسالت کتابخانه:
1. شناسایی نیازهای اطلاعاتی اساتید، دانشجویان و کارکنان 2. فرآهم ­آوری منابع و اطلاعات علمی مورد نیاز استفاده­ کنندگان 3. راهنمایی وآموزش مراجعان در بازیابی و استفاده از منابع اطلاعاتی 4. گردآوری متون اعم از کتب چاپی و الکترونیک، نشریات ادواری، اسناد و مدارک 5. کمک به تحقیقات کادر آموزشی در سطح تخصصی 6. کمک به پیشرفت برنامه­ های پژوهشی 7. کمک به پیشرفت برنامه­ های آموزشی است.

چشم ­انداز:
1. تهیه، توسعه و تسهیل دسترسی به منابع و اطلاعات علمی مورد نیاز 2. مدیریت بهره­برداری از منابع اطلاعاتی 3. آموزش، تعلیم و تقویت مهارت­های اطلاع­یابی به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان 4. تسهیل در دسترسی به اطلاعات از طریق مشارکت در اشتراک منابع 5. جلب رضایت مراجعه‌­کننده از طریق انتقال منابع و پاسخگویی با کیفیت مناسب.
جامعه استفاده کننده:
1. اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
2. دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سطوح مختلف اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و دوره های تکمیلی
3. کلیه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و طرح نیروی انسانی
تاریخ به روز رسانی:
1400/11/23
تعداد بازدید:
354
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تاریخ بروز رسانی 1403/02/10
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal