دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۲۰
1402/10/27
ارزیابی 250 نیروی جدیدالاستخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدیدالاستخدام سال 1402 برای اولین بار در مجموعه وزارت بهداشت، بصورت سراسری در این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش وبدا، مهندس عبدالواحد رحیمی در تشریح این خبر اظهارداشت: این کانون برای ارزیابی پذیرفته شدگان 3برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت بهداشت (تاریخ 1402/07/28) در 16 رشته شغلی بهداشتی و درمانی، اداری و مالی در مجتمع آموزشی رحمتیه شهرکرد فعال شد.

وی افزود: این کانون متشکل از مسئول اجرایی و مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، ارزیابان حوزه تخصصی و عمومی، تسهیلگران و ناظرین مدیریت های حراست، گزینش و بارزسی دانشگاه، از 16 تا 26 دی ماه جاری در 9 روز کاری و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار گردید.

مهندس رحیمی ادامه داد: در این مدت 111 داوطلب مرد و 139 داوطلب زن، در 3 پنل مصاحبه تخصصی و 2 پنل مصاحبه عمومی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: تعداد 82 داوطلب رشته فوریت های پزشکی در پنل شماره دو عمومی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مهندس رحیمی با بیان اینکه در این فرآیند نمرات و کلیه مستندات در سامانه های جهاددانشگاهی و رشد ثبت گردید افزود: نتایج نهایی و اسامی داوطلبان پذیرفته شده، بصورت کشوری طی روزهای آتی از طریق سامانه جهاددانشگاهی منتشر خواهد شد.

گفتنی است: همزمان با روز پایانی و اختتامیه کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدیدالاستخدام، دکتر اعرابی سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری و تیم همراه با بازدید از روند برگزاری این کانون، از تلاش همکاران مدیریت توسعه و گروه ارزیابان و سایر عوامل اجرایی تقدیر کرد.
تعداد بازدید:
65
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal