مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/06/30
کاهش تعاملات اجتماعی و روابط نزدیک راهی برای پیشگیری از ورود به موج سوم شیوع بیماری کرونا
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه تنها راه شیوع بیماری کرونا، انتقال فرد به فرد می باشد مردم با خودداری از برقراری تعاملات اجتماعی و روابط نزدیک می توانند از گسترش بیماری پیشگیری نمایند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در گفت و گوی بخش خبری 20 صدا و سیمای مرکز استان در سی امین روز از شهریورماه 99 به تشریح پویش همگانی " چهار_هفته_در_خانه_بمانیم"
پرداخت.
وی تصریح کرد: در حالی که کشور وارد موج سوم شیوع بیماری کرونا می شود، چهارمحال و بختیاری همچنان در اوج موج دوم شیوع این بیماری قرار دارد.
دکتر شیرانی گفت: از اقدامات موثر و کارشناسی شده برای پیشگیری از همه گیری این بیماری همراهی مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی است.
وی ادامه داد: مردم با پیوستن به پویش همگانی "چهار_هفته_در_خانه_بمانیم" می توانند به سیر نزولی بیماری در استان کمک نمایند.
به گفته وی، حدود 20 درصد از مردم بمنظور فعالیت های ضروری باید از خانه خارج شوند لذا به هم استانیان توصیه می شود با خودداری از مراجعه غیر ضروری به خارج از منزل، برگزاری دورهمی های خانوادگی، فامیلی و دوستانه به مدت دو دوره کمون بیماری(3 تا 4هفته) و اعمال محدودیت های شدید رفت و آمدی به کنترل شیوع بیماری کمک نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه، از ارباب جراید، رسانه و صاحب نفوذان خواست، با دعوت از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و پیوستن به پویش "چهار_هفته_در_خانه_بمانیم" به بازگشت آرامش به جامعه کمک کنند.
تعداد بازدید:
909
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal