مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/08/07
تعطیلی مشاغل سطح 2، 3و 4 در شهرستان های با وضعیت خاکستری از روز شنبه در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از تعطیلی مشاغل سطح 2، 3و 4 در شهرستان های با وضعیت خاکستری این استان از روز شنبه هفته آینده خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در ششمین روز از آبان ماه 99 در گفت و گوی بخش خبری 20 صداوسیمای مرکز استان به تشریح محدودیت‌های کرونایی که از هفته آینده اعمال خواهد شد، پرداخت.
وی تصریح کرد: محدودیت ها بر اساس میزان شیوع کرونا در هر شهرستان اعمال و مردم بعنوان موثر و مهمترین نیروی بازرسی می توانند، با ورود به سامانه خود نظارتی و یا با وارد کردن بارکد نصب شده در محل ارائه خدمت در هر یک از صنوف از طریق گوشی تلفن همراه خود، بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت داشته باشند.
وی تصریح کرد: اپلیکیشن ماسک در کشور راه اندازی و به زودی در استان نیز راه اندازی می شود که میزان آلودگی هر منطقه، خیابان و کوچه را برای کاربران نمایش خواهد داد.
وی با بیان اینکه، هم اکنون شهرستان های شهرکرد و بروجن در وضعیت بحران(خاکستری) قرار دارد افزود: محدودیت ها با شدت بیشتر اعمال و مشاغل سطح 2، 3 و 4 در این شهرستان ها تعطیل می شود.
به گفته وی، در جلسه شورای اداری روز پنجشنبه هفته جاری ضمن تشکیل کمیته های مرتبط با هر یک از صنوف، مسئول اجرایی و نظارت بر رعایت پروتکل ها مشخص و علی رغم آسیب برخی از صنوف و سختی های معیشتی، با توجه به خطرات جدی افزایش شیوع بیماری کرونا، تعطیلی برخی مشاغل از شنبه هفته آینده اعمال می شود.
دکتر شیرانی با بیان اینکه، اعمال محدودیت ها نافی اهمیت خود مراقبتی و رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت اصول قرنطینگی از سوی افراد با علایم مشکوک به بیماری نیست گفت: کنترل شیوع بیماری کرونا مستلزم احساس مسئولیت تک تک مردم و همکاری و مشارکت تمامی ارگان ها است و هر کسی با در نظر گرفتن اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از انتقال بیماری به دیگران و دریافت بیماری از اطرافیان خود شود، می تواند موجب کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا شود.
تعداد بازدید:
1164
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal