مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1399/09/02
بیش از 85 درصد کسبه در چهارمحال و بختیاری در نخستین روز از اعمال محدودیت ها، محدودیت های گروه های شغلی را رعایت کرده اند

وبدا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر گزارش تیم های بازرسی از صنوف، در نخستین روز از اعمال محدودیت های شغلی، بیش از 85 درصد کسبه پروتکل های بهداشتی را رعایت و محدودیت و تعطیلی ها گروه های شغلی را رعایت کرده اند.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری 20 صدا و سیمای استان در نخستین روز از آذرماه 99، با اشاره به قرار گرفتن 4شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان و کیار در سطح بندی سطح 3(قرمز) و سایر شهرستان ها در سطح 2(نارنجی) نحوه اعمال محدودیت ها را مطلوب ارزیابی نمود.
وی تصریح کرد: طرح اعمال محدودیت های ویژه کرونایی، همزمان با سراسر کشور در شهرهای پرخطر استان اجرا و تیم های نظارتی با مشارکت دستگاه های متولی بصورت نمادین در قالب 12 اکیپ 4نفره نظارت های خود بر نحوه اجرای پروتکل ها، محدودیت و ممنوعیت ها را در مرکز استان آغاز نمودند.
به گفته وی، نظارت ها بصورت روزانه، مستمر و منظم بر نحوه اعمال محدودیت ها در صنوف مختلف و اجرای دستورالعمل های حضور کارکنان ادارات انجام می شود.
وی در ادامه، ضمن درخواست برای تداوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی صنوف مختلف یادآور شد، تنها در روز نخست اعمال محدودیت ها، نظارت ها ارشادی بود و طی روزهای آینده با متخلفین برخورد و ضمن صورتجلسه در محل و پلمپ واحد صنفی، متخلفین به تعزیرات و دادستانی استان معرفی می شوند.
تعداد بازدید:
519
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal