مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1399/09/12
3شهرستان چهارمحال و بختیاری از وضعیت قرمز خارج و شهرستان سامان وارد وضعیت قرمز شد
وبدا؛ رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بر اساس رنگ بندی جدید اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، سه شهرستان شهرکرد، بروجن و فارسان از وضعیت سطح خطر (3/ قرمز) خارج و وارد وضعیت نارنجی شدند و 2شهرستان کیار و سامان هم اکنون در وضعیت پر خطر (قرمز ) هستند.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری 20 در دوازدهمین روز از آذرماه 99 به تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا پرداخت.
به گفته وی، محدودیت ها از فردا در 2 شهرستان کیار و سامان اعمال می شود و مشاغل گروه شغلی 2در این شهرستان ها تعطیل است.
جزایری با بیان اینکه خوشبختانه با اعمال محدودیت ها و همراهی مردم شاهد کاهش مراجعات به مراکز خدمات جامع سلامت، منتخب و نمونه گیری هستیم و امیدوار هستیم با تداوم این روند طی 1 تا 2هفته آتی با کاهش موارد بستری و تا 3هفته دیگر کاهش تعداد فوتی ها را شاهد باشیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: چهارمحال و بختیاری با توجه به رعایت پروتکل ها در مدت اعمال محدودیت ها در جمع 5 استان برتر کشور قرار گرفت.
جزایری با اشاره به تشکیل سی امین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، از رصد دقیق رعایت قرنطینگی خانگی به مدت 14 روز از سوی مبتلایان قطعی به کرونا در 15 محله و مکان پر تردد توسط انتظامات از طریق اپلیکیشن وزارت بهداشت و کد ملی مبتلایان از اوایل هفته آتی بعنوان مصوبه این ستاد اشاره و افزود: با توجه به تهدید علیه سلامت عمومی در صورت بی توجهی به این دستورالعمل بهداشتی با متخلفین برخورد قضایی می شود.
تعداد بازدید:
505
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal