مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/04/30
روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ارزیابی شد
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی چهارمحال و بختیاری و همراهانش در سفر یک روزه به شهرستان کوهرنگ، روند ارائه خدمات در مناطق دور دست و کمتر برخوردار این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر خالدی فر، سرپرستان معاونت درمان و توسعه دانشگاه ، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، رئیس حوزه دفتر ریاست دانشگاه و مسئولین مرکز بهداشت شهرستان کوهرنگ ، مدیران مالی ، گروه فنی و حقوقی در سی امین روز  از تیرماه 1401 در سفر به شهرستان کوهرنگ، از مرکز خدمات جامع سلامت خویه بازدید و ضمن ارزیابی روند ارائه خدمات به مردم به پرسنل خداقوت گفتند.
ویزیت بیماران قلبی توسط سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و فوق تخصص قلب از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه بازدید مسئولین دانشگاه و شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت خویه از توابع شهرستان کوهرنگ انجام شد.
با توجه به صعب العبور بودن منطقه جهت تسهیل خدمات دهی به مردم بار دیگر متولیان حوزه بهداشت و درمان استان با حضور در روستا امکان دسترسی مردم و عشایر به خدمات تخصصی را فراهم نمودند.
همچنین دکتر خسروی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و فوق تخصص آنکولوژی طی بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت خویه به درمان بیماران پرداخت.
خوشبختانه حضور مسئولین و ارائه خدمات متخصصین حاضر در تیم اعزامی به منطقه با استقبال و رضایتمندی مردم رو به رو شد.
در ادامه دکتر خالدی فر با حضور همراهان از بیمارستان امام سجاد(ع) شهر چلگرد بازدید بعمل آوردند.
طی این بازدید ضمن حضور مسئولین در بخش های مختلف، روند ارائه خدمات به مراجعین ارزیابی و بر ارتقائ نحوه خدمات دهی تاکید شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و هیات همراه وی همچنین در راستای بررسی روند اجرای عملیات احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ از این پروژه بازدید و بر تسریع اجرای این پروژه تاکید نمود.
تعداد بازدید:
350
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal