مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1401/05/17
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگاران را گرامی داشت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر ارسلان خالدی فر با اشاره به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی ضمن آرزوی قبولی عزاداری های همه عزاداران بویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران تلاشگر استان آمده است؛ خبرنگاران طلایه‌داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه‌‌های سرنوشت‌ساز جامعه‌اند و از آنجایی که به‌دنبال حقیقت و انعکاس واقعیت‌ها می‌باشند همواره شایسته تکریم وتحسین‌اند.
در ادامه این پیام آمده است، بی‌‏تردید خبرنگاران در هر حوزه ای، سنگربانان همیشه بیدار و پرچم داران یک سازمان هستند که امروزه برای تبادل افکار و اطلاعات سالم، بی شک نیاز به صلابت قلم و رسالت آن ها می باشد که با روشنگری و صدق گفتار، اخبار درست را به ذهن پویای مردم اهدا و دنیا را از اخبار کذب و تاریک در امان نگه می دارند.
وی همچنین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه خبرنگاران شهید و فقید، این روز را به همه خبرنگارانی که خود را وقف ساختن ایرانی بهتر همراه با امنیت، پیشرفت، آزادی و صلح کرده اند، خداقوت گفته و از تلاش بی وقفه، متعهدانه و دلسوزانه ایشان تشکر نمود.
دکتر خالدی فر در ادامه با بیان اینکه بخشی از رشد و ارتقاء سطح عمومی اطلاعات و فرهنگ جامعه به ویژه در حوزه سلامت، مرهون خدمات جامعه خبرنگاران است و با اشاره به همکاری خوب خبرنگاران استان در امر آموزش و اطلاع رسانی در روزهای سخت و طاقت فرسای اپیدمی کووید 19 ، از خداوند منان برای این عزیزان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین، سلامتی و توفیق روزافزون مسألت نموده است.
تعداد بازدید:
191
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal