مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۱
1403/01/10
بیانیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در محکومیت جنایت رژیم غاصب اسرائیل در بیمارستان شفای غزه
وبدا، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درپی  تکرار جنایات  وحشیانه رژیم  غاصب صهیونیستی در بیمارستان های فلسطین با انتشار بیانیه ایی این  جنایت و کشتار دسته جمعی مردم مظلوم بخصوص  کودکان و زنان،  بی دفاع و  کادر درمان  بیمارستان شفای غزه را محکوم نمود.

به گزارش وبدا، در این بیانیه آمده است: 

بسم الله القاصم الجبارین


لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ
هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت(مائده82)

دست جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی یکبار دیگر از استین بیرون امد و جنایت دیگری مرتکب شد.
 
رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی همچنان در سکوت و بی طرفی مجامع بین المللی و حقوق بشر جنایت می کند.
بعد از چند ماه نسل کشی مردم مظلوم و بی گناه غزه ،باردیگر جانیان یهود مردم بی دفاع وبیماران وکادر درمان بیمارستان شفا را مورد تعرض و هتک حرمت و سپس به خاک و خون کشیدند.
 
در حالی که طبق معاهدات ومواد 18 و  19 کنواسیون ژنو تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانها ممنوع می باشد اما رژیم سفاک و‌جنایتکار صهیونیستی بدون هیچ توجهی به مقررات بین المللی و در سایه حمایت شوم آمریکا ومتحدان جنایتکارش  هر نوع جنایتی در غزه مرتکب می شود مجامع بین المللی و داعیه داران حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان در سکوتی مرگبار فقط نظاره گر وحشی گریهای این غده سرطانی در غزه هستند. بی شک جنایات اسرائیل جنایتکار در هر مکتب و وجدان بیداری محکوم و تدام این جنایات یک نسل کشی واقعی در دنیا وتاریخ سیاه این رژیم جعلی است.

دردناک تر از سکوت دروغگویان حقوق بشر  سکوت و بی طرفی کشورهای اسلامی است که گویا رهنمودهای دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام را فراموش کرده اند و هیچ اقدامی در حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین انجام  نمیدهند.

لذا جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شهرکرد اعم از اساتید،پزشکان،متخصصان،کارکنان ودانشجویان  این جنایت وحشیانه را قویا محکوم نموده و ضمن اعلام همدری با مصیبت دیدگان و بازماندگان شهدای مظلوم فلسطین وغزه ، از مجامع بین المللی وحقوق بشر درخواست ورود به این ماجرا ومتوقف کردن جنایات بی پایان رژیم کودک کش اسرائیل غاصب را دارد.

همچنین از  مسلمانان سراسر جهان ومردم  عزیز و با ایمان ایران اسلامی درخواست می کند با حفظ اتحاد در این ماه رحمت ومغفرت الهی و درشبهای بافضیلت قدر برای شفای عاجل بیماران و مجروحان جنایات غزه و نصرت و‌پیروزی نهایی مسلمانان غزه و‌تعجیل در ظهور یگانه منجی عالم بشریت و برپا کننده صلح و عدالت در سراسر گیتی  ،حضرت حجت ابن الحسن المهدی (عج)دست به دعا بردارند.
تعداد بازدید:
205
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal