مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۰
1403/01/11
نظارت بر بیش از 12 مرکز درمانی استان همزمان با شب قدر
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری همزمان با اولین شب از لیالی قدر بصورت سرزده بر فعالیت مراکز درمانی استان نظارت کرد، بازدیدهایی که تا سحرگاه به طول انجامید.
 
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی شامگاه گذشته جمعه 10 فروردین ماه 1403 مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، به منظور ارزیابی خدمات دهی به بیماران و مسافران نوروزی از "مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی فرخشهر" و "ایستگاه سلامت نوروزی میدان حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرکرد" بازدید کرد.
 
دکتر اعرابی همچنین از "درمانگاه های شبانه روزی خانواده و رازی"، "داروخانه شبانه روزی دکتر ملکپور" و "کلینیک دی" به منظور نظارت بر بخش های فعال، حضور پزشک، خدمات دهی به بیماران و خداقوت به کادر درمان دیدن کرد.
 
بازدید از "پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد"، "درمانگاه های شبانه روزی فروغی و سینا"، "کلینیک تخصصی امام رضا(ع)" و "داروخانه دکتر ریاحی" از دیگر موردی بود که در شب قدر مورد بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قرار گرفت.
 
در ادامه این بازدید ها نیز دکتر اعرابی سحرگاه امروز با حضور در "مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد" وضعیت خدمات‌دهی در بخش‌های تریاژ، اورژانس، ICU اورژانس و سایر بخش ها را بررسی و ضمن عیادت از بیماران بستری، از تلاش های شبانه روزی کادر درمان تقدیر نمود.
 
ساعت 2 بامداد امروز نیز دکتر اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در "اورژانس" از واحد دیسپج، مرکز هدایت عملیات و بحران(EOC) و ستاد پایش مراقبتهای درمانی بیمارستانی(MCMC) دیدن کرد.
 
دکتر اعرابی در این بازدید ضمن عرض خداقوت و قبولی طاعات در این شب قدر از سنجش میزان آمادگی و چابکی نیروهای حاضر در مرکز پیام بررسی بعمل آورد.
 
دکتر اعرابی همچنین با نظارت بر وضعیت مانیتورینگ اورژانس بیمارستان های دانشگاه، نحوه اعزام و پذیرش بیماران را مورد بررسی قرار داد و بر تداوم فعالیت بخش های ویژه و پذیرش در اورژانس ها در قالب طرح سلامت نوروزی ‌تاکید کرد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.
تعداد بازدید:
298
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal