مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۱
1403/01/14
اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در سال جدید تشریح شد
وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری اولویت های کاری در سال جدید را تشریح کرد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در دیدار بهاری با خانواده بزرگ دانشگاه ضمن تقدیر از تلاش های یکساله بویژه از زحمات همکاران در ایام تعطیلات عید نوروز گفت: افزایش نظارت میدانی مدیران در حوزه سلامت و بازدید از دانشکده ها، مراکز، گروه های آموزشی و... در جهت رسیدگی به مسائل از نزدیک یکی از اولویت‌های امسال است.
 
وی افزود: در جهت تحقق شعار سال«جهش تولید با مشارکت مردم»، تقویت تحقیقات و پژوهش های علمی مسئله محور و افزایش جلب مشارکت های خیرین و سازمان های مردم نهاد ضروری است.
 
دکتر اعرابی با تاکید بر «برنامه محوری» طی سالجاری اظهار داشت: هر واحد باید سه تا پنج اولویت کاری خود را به صورت واضح مشخص و برای رسیدن به اهداف، برنامه عملیاتی تدوین و با قاطعیت رصد و پیگیری کند.
 
وی افزود: «سرعت، دقت و سلامت در کار» تسریع در فرآیندها و جریانات اداری، تعهد در اجرا و پرهیز از بی عدالتی مورد تاکید است.
 
دکتر اعرابی در ادامه هوشمندسازی سیستم و تحقق دولت الکترونیک، تهیه داشبورد مدیریتی در جهت جمع آوری داده ها و تحلیل و نتیجه گیری بر اساس آن را از دیگر در اولویت عنوان کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: انضباط مالی، کاهش هزینه های غیرضرور و تقویت منابع درامدزا برای مدیریت مسایل مالی و جلوگیری از انباشت بدهی ها طی سالجاری مهم است.
 
شایان ذکر است: دیدار بهاری خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور اعضای هیئت رئیسه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی، مدیران ستادی و دانشگاهی، روسای بیمارستان‌ها،شبکه ها و مراکز تابعه دانشگاه و جمعی از کارکنان همراه با ارائه گزارش از اقدامات و عملکرد در ایام تعطیلات نوروزی سه شنبه 14 فروردین ماه 1403 در سالن همایش های ابن سینا مجتمع آموزشی رحمتیه برگزار شد.
تعداد بازدید:
321
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal