مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۱
1403/01/18
تولید محتوای علمی و تخصصی در روابط عمومی حائز اهمیت است
وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت و نقش بسیار مهم روابط عمومی در سازمان گفت: نگاه جدی در تولید محتوای علمی و تخصصی از سوی روابط عمومی در حوزه سلامت حائز اهمیت است.

به گزارش وبدا،دکتر محمدحسین اعرابی در نشست با مدیر و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی با تقدیر از تلاش های جهادی و اقدامات شبانه روزی مجموعه روابط عمومی دانشگاه بویژه در ایام نوروز و مناسبت های مختلف گفت: روابط عمومی یکی از ارکان اصلی سازمان بویژه مجموعه های خدمات رسان است.
وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت دانشگاه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان است افزود: مردم نسبت به حوزه سلامت حساسیت ویژه دارند و کوتاهی در این زمینه جبران ناپذیر است.
دکتر اعرابی اطلاع رسانی خدمات و آموزش و ارتقا سطح سواد سلامت مردم را از مسئولیت های خطیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در جهت تحقق اهداف و تبیین رسالت حوزه سلامت بیان کرد.
وی افزود: روابط عمومی باید جایگاه علمی داشته باشد، اطلاع رسانی و تبلیغات به روش های نوین و نگاه جدی به تولید محتوای علمی ضروری است.
دکتر اعرابی ادامه داد: تشکیل شورای رسانه با حضور اساتید علمی و مشاورین، برگزاری کلاس های اموزشی، افزایش تعامل و همکاری معاونت ها با روابط عمومی و گسترش بازدیدها و نظارت های میدانی از دیگر موارد مورد تاکید است.

تعداد بازدید:
231
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal