مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۱
1403/01/25
تولیدعلم و تربیت عالم وجهت دادن به آن مهمترین رسالت دانشگاه


 وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین و اصلی ترین رسالت های دانشگاه را تولید علم، تربیت عالم و جهت دادن به آن بیان کرد.
به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی در نشست با مدیران گروه های آموزشی علوم پایه و بالینی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درخصوص دانشگاه ها اظهار داشت: دانشگاه محل تربیت دانشجویان برای نسل های آتی است از این رو باید بر اساس نظام جمهوری اسلامی، متخصصانی متعهد در دانشگاه ها تربیت شوند.
 
دکتر اعرابی اضافه کرد: مدیران گروه های آموزشی باید با برنامه ریزی و استفاده از خرد جمعی، به فرایندسازی و ایجاد ارتباط و تعامل در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش و پژوهش دانشگاه کمک کنند.

وی نظارت بر عملکرد اعضای هیئت علمی را یکی از وظایف مهم مدیران گروه های آموزشی عنوان و بر آموزش حضوری دانشجویان و دستیاران تاکید کرد.

دکتر اعرابی از بازدیدهای میدانی در جهت بررسی وضعیت موجود ، برنامه ها و مسائل و مشکلات گروه های آموزشی خبر داد و گفت: تشکیل منظم جلسات گروه های آموزشی،  بررسی اجرای مصوبات و تعامل گروه های بالین و پایه در ارتقا گروه و دانشکده اثرگذار است.

وی همچنین بر تهیه شیوه نامه و انعقادتفاهم نامه بین گروه های بالین و پایه متناظر در جهت عملیاتی شدن ارتباطات تاکید کرد.

دکتر اعرابی افزود: مراکز تحقیقاتی دانشگاه باید با بهره گیری از ظرفیت های های موجود اعضای محترم هیئت علمی، در جهت کسب رتبه و ارتقا جایگاه دانشگاه حرکت کنند.

وی همچنین  بین الملل سازی دانشگاه و افزایش جذب دانشجوی خارجی را از دیگر موارد مهم عنوان کرد.

دکتر اعرابی در پایان گفت: مشارکت همگانی، لازمه تحقق اهداف و سیاست های کلان و ارتقا جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در کشور است.
تعداد بازدید:
122
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal