درباره کمیته : استقرار پرونده الکترونیک سلامت به عنوان ابزار راهبردی نظام ارجاع و پزشک خانواده ، یکی از مهم ترین اولویت های اجرایی نظام سلامت در سال جاری . خوشبختانه با تاکید و راهبری مقام محترم وزارت ، سازماندهی شورای سیاستگذاری و همت و همدلی معاونین محترم ستادی ، مدیران ارشد سازمانهای بیمه گر پایه و نظام پزشکی و روؤسا ، معاونین و کارشناسان دانشگاه های نمونه ، اجرای پرونده به شکل مطلوبی متصل و یکپارچه شده و در زمینه توسعه عملیاتی در پهنه کشوری فراهم شده است . رئیس کمیته: دکتر مجید شیرانی سرپرست دانشگاه دبیر کمیته : دکتر محسن درخشان معاون محترم معاونت درمان اعضاء کمیته :
- دکتر علیمراد سلیمیان مدیر محترم درمان - دکتر علی ضامن صالحی فرد معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه - دکتر صفر فرامرزی مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان - مهندس عنایت الله سمیع مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی - مهندس محمد رمضانی مسئول his دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - خانم مهسا عبداللهی کارشناس مسئول اداره آمار و مدارک پزشکی - مهندس ابوالقاسم خلیلی رئیس اداره اقتصاد درمان معاونت درمان - خانم شهیده اله وردی کارشناس اداره اقتصاد درمان معاونت درمان - خانم سیده سمیه فرقانی کارشناس اداره اقتصاد درمان - مهندس سید راشد جزایری سرپرست معاونت بهداشتی - دکتر برزو خالدی فر سرپرست معاونت آموزشی - محمد رئیسی رئیس اداره اسناد و پزشکی بیمه سلامت - قیصر حافظی معاون فنی سازمان بیمه سلامت - دکتر شهریار رجب زاده رئیس سازمان نظام پزشکی شرح وظایف اعضاء : - بروزرسانی، پشتیبانی و مدیریت امنیت اطلاعات پرونده الکترونیکی سلامت - مدیریت و پشتیبانی دادههای پرونده الکترونیک سلامت در دانشگاه و واحدهای تابعه - بررسی و پیگیری خطاهای مربوط به سامانه سپاس - شرکت در جلسات کارشناسی مرتبط به تغییرات در پرونده الکترونیکی سلامت ایران - تهیه گزارشات موردی مورد درخواست مدیران یا سایر واحدها ازسیستم پرونده الکترونیکی سلامت ایران - بررسی خطاهای اعلام شده توسط کارشناسان فناوری بیمارستانها و راهنمایی یا رفع خطا در حد امکان -پیادهسازی، توسعه و پشتیبانی مخازن داده پرونده الکترونیکی سلامت در دانشگاه و واحدهای تابعه - فرهنگسازی در حوزه پرونده الکترونیکی سلامت -آموزش مخاطبان، ذینفعان و کاربران عمومی و تخصصی در حوزه سپاس و داشبردهای مدیریتی مصوبات : 1- مقرر گردید با توجه به ساختار تعیین شده ابلاغ اعضاء ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت صادر گردد. 2- اولویت پروژه های ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت در سال 1398 به ترتیب: 2- 1- ارسال الکترونیک اسناد ( دبیر کمیته: دکتر محسن درخشان-معاون درمان) 2-2 نظام ارجاع الکترونیک ( دبیر کمیته: دکتر محسن درخشان-معاون درمان) 2-3 نسخه نویسی الکترونیک (حذف دفترچه با اولویت کلینیکها و مطبهای دولتی)(دبیر کمیته: دکتر صفر فرامرزی-مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان 2- 4 امضای الکترونیک 3- کلیه کمیته های فوق الذکر به صورت هفتگی تشکیل گردد و نتایج اقدامات انجام شده در جلسه ستاد اجرایی پرونده الکترونیک منعکس گردد. آخرین جلسه هفتگی ستاد اجرایی پرونده الکترونیک سلامت در محل دفتر ریاست دانشگاه و با حضور ایشان جهت ارائه گزارش کار تشکیل خواهد شد. |