مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1398/09/20
پاسخ دهي به سوالات و شنيدن نظرات و انتقادات مردم توسط رياست و معاونين دانشگاه علوم پزشكي استان از طريق سامانه سامد
وبدا؛ مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: مردم شريف استان با برقراري ارتباط از طريق سامانه سامد ، پاسخ برخي از سوالاتشان در حوزه بهداشت و درمان را دريافت نمودند و نظرات ، پيشنهادات و انتقاداتشان را مستقيماً با مسئولين ارشد دانشگاه مطرح نمودند.
به گزارش وبدا؛ سيد علي درخشان افزود: در بيستمين روز از آذرماه 98 ، رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي استان به همراه معاونين توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي ، درمان، بهداشت، غذا و دارو و مديران بازرسي و روابط عمومي اين مجموعه با حضور در مركز سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت (سامد) در استانداري به سوالات مردمي پاسخ دادند.
وي تصريح كرد: اين ارتباط از ساعت 9 آغاز و در مجموع در ساعات حضور رياست و معاونين وي در مركز، به 35 تماس مردمي پاسخ داده شد.

درخشان افزود: در اين برنامه دكتر شيراني و معاونين وي ضمن پاسخ گويي مستقيم و ارائه مشاوره و راهنمايي به مخاطبين، در خصوص موضوعات مختلف و پاسخ به سوالات مطرح شده ، دستور پيگيري مطالبات مطرح شده از سوي مردم را صادر نمودند.
تعداد بازدید:
342
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal