معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۱۴۰۳/۲/۹
1402/11/02
معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان منصوب شد.
روابط عمومی معاونت بهداشت : طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
به گزارشروابط عمومی معاونت بهداشت ، دکتر محمدحسین اعرابی در این حکم دکتر علی ضامن صالحی فرد عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را به عنوان "معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری" منصوب کرد.
در این حکم آمده است؛
"پس از حمد خداوند متعال و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با عنایت به تعهد و تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان منصوب میگردید.
امید است با یاری خداوند متعال با رعایت جوانب شرعی و قانونی و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شعار دولت مردمی ایران قوی و بهره گیری از توان علمی و تجارب ارزشمند خویش برنامه ریزی مناسب استفاده از نظرات صاحب نظران و هماهنگی با این جانب در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف عالیه دانشگاه اقدام نمائید.
ضمناً مسؤلیت تشخیص، تعهد و تسجیل مندرج در مواد 30، 38، 44 و بند "ب" ماده 62 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حد اعتبارات ابلاغی به آن معاونت به شما تفویض میگردد. تا با در نظر گرفتن مسئولیت‌های ناشی از تفویض اختیار فوق و رعایت کامل مقررات و آئین نامه مذکور در این مورد اقدام نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیرو‌های متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند سبحان خواستارم."
همچنین دکتر اعرابی از زحمات دکتر علی احمدی درمدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.
 
تعداد بازدید:
102
نویسنده:
کرمی
منبع:
روابط عمومی معاونت بهداشت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس : شهركرد، ميدان انقلاب، معاونت بهداشتي
كدپستي :         تلفن :32224591-038
دور نگار:32224492-038
behdasht@skums.ac.ir
تاریخ بروز رسانی 1403/02/09
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal